/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hundelem
Fra : bublebee
Vist : 1484 gange
100 point
Dato : 09-05-10 21:28

Jeg har en 4½ mdr gammel blandingshvalp (Dansk/svensk gårdhund og lhasa apso). Så han er ikke så stor som en alm dansk/svensk.
Han vejer godt 4 kg er og jo snart udvokset.
Lige nu bruger han vores kattelemme når han vil i haven, men han er jo snart lidt for stor til det. Så vi ville gerne have en lidt større lem.
Den der er i nu har indermål på 137 * 135
Vi skal bruge en billig en til køkken dør ud mod bryggers og en lidt bedre en i yderdøren.
Hvor finder man nogle til en rimelig pris ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-05-10 21:35
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-05-10 21:39
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-10 22:48

Sådan lidt ved siden af spørgsmålet..... jeg kan se at man også kan få hundelemme til store hunde, hva mon forsikringen siger til det, når en stor hund kan komme ind, kan langfingrede "gæster" vel komme ind samme vej??

Bublebee, hvordan gik det med regningen for de to hunde i fik bragt ind på jeres klinik?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-05-10 14:45

Ja hehe men ku godt se det sjove i at sådan en tyv er på vej ind og den store hund der plejer at bruge lemmen dukker op

Det gik godt.
Til sidst fik jeg opsporet ejerne efter temmelig meget besvær.
De ringede til mig efter jeg havde fundet frem til deres adresse, men ingen telefonnumre, så sendte dem et brev.
De indrømmede at det var deres hunde og at de var løbet væk. Så vi fik endelig en adresse og personer at sende regningen til. Så det endte lykkeligt, selvom jeg ikke forstår folk kan være så uansvarlige....

Kommentar
Fra : morodi