/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Download af video
Fra : henning1947
Vist : 302 gange
45 point
Dato : 09-05-10 20:40

Hvis man går ind på Lillebælt halvmaraton kan man under nyheder se en video fra målområdet, hvor alle deltagere er filmet ved ankomst til mål. Er der nogen måde, hvorpå man kan downloade denne video??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-10 21:10

Det ved jeg ikke om man kan

Men måske det kommer på denne side

http://www.youtube.com/results?search_query=lilleb%C3%A6lt+halvmaraton&aq=f

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 09-05-10 22:40

lad os lige dele et par små hemmeligheder med dig, men shhhhhhh, sig det ikke til nogen

Hvis du kan se videoen er den jo allerede downloadet til din computer. du finder den i midlertidige internet filer, typisk som en .flv flash video
kan se på siden at de bare uploader til youtube så du kan også hente dem direkte derfra

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-10 22:45

Ih hvor smart, det vidste jeg da ikke,

Man skal lære så længe man har lever

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-10 07:51

Nordsted1 -> Dette har jeg jo gjort opmærksom på mindst 100 gange:

Citat
Man behøver intet program til dette !!!

Alt hvad du ser/hører på internettet ...YouTube filmklip inklusive ...gemmes på din computer.

Ja: Du læste rigtigt : "GEMMES"

..men hvor?

I systembiblioteket: Midlertidige Internet Filer
..selvfølgelig
Derfra kan de uden videre kopieres til andre biblioteker på din computer vha. Stifinder.

Alt der kræves er, at du i Stifinder tillader visning af skjulte-/systemfiler.

Menuen: Funktioner -> Mappeindstillinger -> fanen; 'Vis' -> Sæt de relevante flueben...

Du kan også selv bestemme hvor systembiblioteket; Midlertidige Internet Filer skal ligge.

Vælg i browseren Internet Explorer menuen:

Værktøjer -> Internetindstillinger -> fanen; 'Generelt' -> afsnittet; Browserdata -> knappen [Indstillinger] -> knappen; [Flyt mappe...] ..og vælg så placeringen.

Dermed behøves der altså INTET program for, at kopiere alt hvad du kan se/høre på nettet

Det er bare at kopiere filen fra Midlertidige Internet Filer til et andet bibliotek.

Derefter kan du nu afspille det "gemte" med din foretrukne afspiller.

</MOLOKYLE>

..hvor du selv har 'læst med': http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=145374

Hvad som gælder YOUTUBE *.flv filer, gælder naturligvis også klip i andre filmklipformater: *.wmv, *.avi, *.rm, *.mpg, *.divx, *.asf, osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-10 08:28

Jeg har på denne måde hentet starten:

http://www.lillebaelthalvmarathon.dk/video_00003.html

..downloadet klippet, kopieret det, omdøbt det og lagt filen her:

http://www.cssboxing.com/media/flv/start.flv

For at kunne se klippet skal du benytte en mediaplayer og et videocodec. Et sådant kan f.eks. hentes her:

http://www.cccp-project.net/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-05-10 23:23

bare installer MPC-HC og glem alt om codecs, den spiller alt almindeligt forekommende video
den har anti tearing indbygget
computere der har problemer med at afspille kopisikrede dvd skiver kan uden problemer afspille dvderne med MPC-HC

kan hentes her:
http://mpc-hc.sourceforge.net