/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik titel og solist jages!
Fra : lillelyst
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 09-05-10 00:30

Hej derude. Jeg havde tilfældigvis min tv-kanal indstillet på yousee`s kanal der viser kanaloversigter. De spillede et rigtig godt nummer som jeg nu jagter. Det var en kvinde der sang (muligvis med en gruppe) og hun sluttede sangen af med ordene GOT YOU. Muligvis blev sangen spillet klokken 00.15-00.20 på noget som muligvis skulle hedde radio nova FM (?) .

Håber nogen kommer med det afgørende tip

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 110 point
Dato : 09-05-10 00:34
Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 09-05-10 00:44

BertelBrander - du er simpelthen super!! Det VAR lige præcis det nummer og hvor er det bare godt. Du reddede lige min weekend
God weekend.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-05-10 23:42

Det er sådan set ret let, du går bare ind på http://www.novafm.dk/
Trykker på "Playlister" øverst i menu'en og du har din sang.