/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sædeovertræk til voksne.
Fra : Steenk1
Vist : 1753 gange
85 point
Dato : 09-05-10 00:12

Ja ja jeg er en sur gammel mand men... Jeg leder efter noget pænt sædeovertræk til min xantia, gerne med noget rødt i. Her er problemet: Lige meget hvilken forretning eller netshop jeg kigger i er der altid broderet en tåbelig øgle eller en dumt flyvedyr eller også står der " racing team " eller noget andet latterligt broderet på det !!! Alternativt er der det såkaldte tøselir men det er gudhjælpemig lyserødt!! Helt ærligt biludstyrsbutikker. Hvad f..... har i gang i ?. Det tangerer decideret mishandling at beklæde en bil med lyserødt tøj. Er alle jeres kunder under 19 og dumsmarte narrehatte siden i føler at i er nødt til kun at sælge betræk overplastret med latterlige dyr og "seje" ord?? Det ser fa.... mig for åndsvagt ud når gammel rusten kadett d kommer rullende på tre cylindre med bagpotten slæbende efter sig og med en overtatoveret voldpiercet klaphat bag rattet og så står der "racing" på nakkestøtterne. Tag dog lige og kom ned på jorden. Ja det er jer ,Thansen, jeg snakker om.
Nå til sagen........ Hvor kan jeg købe noget ordentligt sædeovertræk uden psykedelisk opkast på ??. Og sig nu ikke biltema. De har mange gode ting men det sædebetræk de har er både for småt til sæderne i en voksenbil og det er desuden så tyndt at man stadig kan se pletterne på det originale sæde igennem det.
Er der evt. nogle der har gode erfaringer med engelske sites da man kan finde voksenbetræk på engelske sites

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 95 point
Dato : 09-05-10 00:14

Måske du kan bruge nogle nissehuer til nakkestøtterne...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-05-10 00:24

Prøv en tapetserer, altså en der betrækker møbler og ikke vægge.

Men rødt er heller ikke moderne i en stue, såeh.........

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 09-05-10 00:26

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 09-05-10 00:28

Citat
Måske du kan bruge nogle nissehuer til nakkestøtterne...

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 09-05-10 00:42

Det er jeg også, og jeg deler di opfattelse til fulde
Googlede sædeovertræk og fandt jari auto:
http://www.jariauto.dk/shop/komplet-saet-146c1.html
tænkte (det skal man selvfølgelig passe på med) at eks. dette kunne have din interesse:
http://www.jariauto.dk/shop/saedeovertraek-classic-29101p.html

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 09-05-10 08:22

Hej prøv på ebay.de der har jeg før fåer overtræk og de er af god kvalitet og uden alt det der du skriver om og prisen er billigere end herhjemme selv med forsendelse
hilsen john

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-05-10 11:41

Citat
Ja ja jeg er en sur gammel mand men...

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 9
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 20

Kan kun gi' dig ret

Og jeg kunne ikke dy mig

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 10-05-10 21:19

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 9
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 20

Citat
Og jeg kunne ikke dy mig

Hvad er din pointe...

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 11-05-10 21:10

Har prøvet jari men de har ikke rigtigt noget jeg synes om. Jeg har set en del pæne overtræk på engelske sites men har ingen erfaring med den type sites. Har de en e handelmærkning som i dk?

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 11-05-10 22:43

jeg fik mine fra østrig som jeg fandt på www.ebay.de rigtig god kvalitet uden logomærker på
hilsen john

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 28-05-10 21:55

Jeg afslutter lige denne tråd. Jeg tror at jeg finder jeg kan bruge en dag men er stadig ærgerlig over at udvalget, generelt, er så snævert. Min surhed føler jeg er berettiget. Pointene går til:
Citat
Måske du kan bruge nogle nissehuer til nakkestøtterne...
. Jeg griner stadig min rø. i laser når jeg læser det. Jeg fandt ingen betræk men til gengæld fik jeg et godt grin.......... Overfed humor.

Godkendelse af svar
Fra : Steenk1

Dato : 28-05-10 21:57

Griner stadig...........

Kommentar
Fra : Cluz

Dato : 06-06-11 19:55

Jeg har lige købt et sæt i Lidl og det er med hele pivtøjet til og jeg syntes de ser ud som det er noget for dig kun 147 kr.

http://www.lidl.dk/cps/rde/xchg/SID-AB83D6E9-346F308D/lidl_dk/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=9020