/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail OM IGEN!!
Fra : Visionary
Vist : 656 gange
300 point
Dato : 08-05-10 14:09

Jeg har nu besluttet, at oprette en gmail konto.

Det gik osse fint. Jeg også sat outlook ekspress op, til at kunne arbejde sammen med gmail.
Det lykkedes også med en fin og forståelig vejledning fra google.

Så gik jeg helt i stå, da jeg skulle indstille gmail til, at hente de eks. og kommende mails fra outlook.

Der bliver spurgt om et "POP-BRUGERNAVN" og en "POP-SERVER"

Hvor finder jeg lige de oplysninger????

Jeg har tdc....

Kommentar
Fra : Visionary

Dato : 08-05-10 14:11

Med chance for at lyde lidt vrissen, så husk lige mine evner, eller mangel på samme!!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-05-10 14:26

Det kan Du ikke

Kommentar
Fra : Visionary

Dato : 08-05-10 14:34

Det var da et kort svar????? = et ligegyldigt svar!!!...

Hvordan bruger jeg så gmail, uden at skulle ændre mail adresse????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-05-10 14:38

Nu skal du ikke være Vrissionary
Men mon ikke det skal være noget med: pop3.gmail.com ???

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 08-05-10 14:44

tdc bruger
pop3.mail.dk
og
asmtp.mail.dk

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 08-05-10 14:56

Få dog Outlokk 2003 sat i gang.

Dit brugernavn er din emailadresse ved TDC og dit password er det samme, som du brugte for at komme på nettet (hvis du ikke selv har ændret det?). Passwordet står i det brev du fik fra TDC, da du oprettede internet abonnementet.

I Outlokk 2003 kan du sagtens få vist dine mail fra Gmail (bruger det selv), såvel som du kan få vist mails fra andre konti: Windows live mail eller hotmail.

Husk hvis du vil sende en mail fra Outlook og vil have vist din Gmail som afsender, skal du huske at vælge konti før afsendelsen (hver gang!). Ikonet for konti dukker op lige under send, når du har fået opsat flere konti.

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 300 point
Dato : 08-05-10 15:25

Spørg tdc eller kig de papir / e-mail igennem du har fået fra tdc.
Din POP server er formodentligt : pop3.mail.dk ligesom der er en som skrev.
Din POP bruger og kode får du af tdc hvis du ikke kan huske den.
Men det plejer gerne at står på de første papir da du oprette din forbindelse hos tdc.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-05-10 15:41

Synd at du lod dig lokke af de useriøse Gmail brugere men det jo din sag om du vil bruge den tjeneste eller ej, du behøver jo ikke at bruge den selv om du ved et uheld har oprettet en konto

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-05-10 15:47

Citat
Synd at du lod dig lokke af de useriøse Gmail brugere

Hva' fanden bilder du dig ind at kalde os useriøse, bare fordi du ikke vil bruge google

Godkendelse af svar
Fra : Visionary

Dato : 08-05-10 16:07

Tak for svaret scootergrisen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-05-10 16:35

Det her er et useriøst indlæg Klaudi: http://www.kandu.dk/spg147273.aspx#1695615 der blev spurgt om Outlook, det eneste Gmail har med Outlook at gøre er at mail derfra kan modtages i Outlook og det krævede et nyt spørgsmål som jeg kom et useriøst indlæg i
du behøver ikke svare, næste gang jeg er ved computeren er spørgsmålet låst så jeg ser ikke dit eventuelle svar

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-05-10 16:38

Nå.. så la' jeg være med at svare kl-o.v.n.