/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Gedcomp
Fra : KGN3
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 07-05-10 23:37

Er de nogen der har prøvet Gedcomp

er der hjælp at hente der ?

Er der noget man skal gøre inden man sender ind ?

Hvis der er nogen der har prøvet det, kan I måske hlælpe.

KGN3

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-05-10 14:48

Prøv at se her:
http://www.lklundin.dk/gedcomp/index.php

Slægtninge i både min mors og fars familie har søgt og fundet fælles aner,
så jeg må være indavlet...

Kommentar
Fra : KGN3

Dato : 08-05-10 22:56

Det jeg har forstået er, at de er tilknyttet flere slægtforsknings programmer
så oplysninger kommer fra et bredt område, i behøver ikke at være nært beslægtet.

KGN3

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 06-06-10 12:09

Til KGN3.

Det er nemt at bruge GENKOMP.

Alle de personer du har og som du har sendt ind bliver sammenlignet med ca. 4070183 personer (20. marts 1008).

Du får en fejlretningsraport tilbage som du har ca. 5 dage til at rette. Det er en god hjælp af dine personer. Du får besked om disse fejl & advarsler, så du kan rette dem, du finder passende.
Når du har gjort det kan du sende en ny rettet CENKOMP-fil igen og hvis du ikke retter eller når du har rettet den går der ca. 5 til 8 dage og du vil modtage en række mail fra personer som har tilsvarende personer som dine eller som er i familie med dine. Her vil du finde børn eller forældre til dine børn og det vil helt sikker bringe dig videre. Hvis nogle af dine forfædre er udvandret til fremmede lande kan du være heldig at få kontakt med slægtninge. Jeg har fået fra Australien, Hawaii og USA samt Canada så du skal bare se at komme i gang.

Med venlig hilsen og god jagt

Kommentar
Fra : KGN3

Dato : 07-06-10 22:21

Det var lige sådan en meddelse, jeg har brug for tak.

Hilsen KGN3