/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
spændede emne
Fra : jabalya
Vist : 950 gange
200 point
Dato : 07-05-10 20:30

kender du det her web site,jeg har læst noget af det.det er rigtigt spændede noget.

http://www.islamland.com/EN/Contents.aspx?AID=13

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 07-05-10 20:41

7. Washington Irving sagde: ‘Hans militære triumfer vakte ingen stolthed eller forfængelig æresfølelse, som de ville have gjort, hvis de havde haft et selvisk formål. Da hans magt var på sit højeste, opretholdt han den samme enkle livsførelse og fremtoning som i modgangstider. Han førte sig så langt fra frem som en kongelig person, at det mishagede ham, hvis nogen, når han kom ind i et rum, viste ham nogen usædvanlige tegn på respekt.'
8. Marquis de Dufferin sagde: ‘Det er den muslimske videnskab, den muslimske kunst og den muslimske litteratur, som Europa kan takke for, at det blev befriet fra den mørke middelalder

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-05-10 20:42

Fik øje på "Islam is The Religion of Peace"...
Der er jeg så ikke enig...
Kan overhovedet ikke genkalde noget hvor islam og fred forenes.

Men ja fiktion kan da være meget sjov.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-10 20:46

Det er jo netop ved hjælp af islam at den mørke middelalderkultur dyrkes, og søges inført i de oplyste samfund.............................

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-05-10 20:53

I vores familie læses denne.

http://www.islamstudie.dk/koranen_dansk.htm

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 21:25

Citat
kender du det her web site,jeg har læst noget af det.det er rigtigt spændede noget.

http://www.islamland.com/EN/Contents.aspx?AID=13

PIS OfffffffffffffffffffffffffffffF

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 21:26

OG LÆR AT STAVE

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 21:27

LÆR AT LEVE MED fred/ IKKE ÆRE ELLER HVAD FANDEN JERES ?=/#%q`? GÅR UD PÅ

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 21:28

Beskrivelse

--------------------------------------------------------------------------------
Er der nogen har set det get web site?Jeg har læst noget af det, og jeg synes at det er spændede
--------------------------------------------------------------------------------
Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 1
Kommentarer
- Ikke godkendte 1
- Godkendte 0
- Slettede 0

Ialt 1
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 0
- Slettede 0

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 07-05-10 22:42

Siden hvornår har religion ikkeværet middelalderlig?

Nogle få muslimer er kun nået der til hvor de kristne var under deres korstog i 1100 tallet eller deromkring eller hvornår det nu var helt nøjagtigt, historie er jeg heller ikke god til

Derfor ateist og pacifist, så kan det aldrig gå helt galt . . . men det er også kun en drøm og en fantasi.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 08-05-10 00:40

Et kort kig på trådstarterens link afslører blot et glorificeret indtryk af "religionen". Eksempelvis hævdes der her, at mænd og kvinder er lige.

Sansynligvis en side skabt med hvervning som mål. Sikkert osse jabalyas hensigt.
Men forstå det nu; islam trives kun i underudviklede samfund, hvor analfabeter er i overtal. Det vil aldrig kunne slå an i den vestlige verden.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 08-05-10 07:52

Citat
Det vil aldrig kunne slå an i den vestlige verden.

Jo da, vi trives her. Dumme politikere i vesten er så nemme.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-05-10 08:37

religion er noget pladder.
PRÆSTERNE OPFANDT GUD FOR AT UNDGÅ ARBEJDSLØSHEDEN

Accepteret svar
Fra : Hopenhagen

Modtaget 200 point
Dato : 08-05-10 11:14

Hvad fanden er det for nogle højreorienterede seminazister der huserer på kandu????
Hav dog lidt respekt for religion og læs nogle bøger, så i bliver lidt mere kultiverede.
Islam er mange ting, også fredelig. Der er nogle rådne æg imellem som der er inden for alt.
Kristendommen er lige så voldelig, men det hedder i dag i kapitalismens navn i stedet for i guds navn.

Jeg vil vove at påstå at kristendommen er en mere voldelig religion end islam.
Det er ikke islams skyld at der er mange der misfortolker religionen.

Grunden til at der er islamister der angriber vesten er jo fordi vi er tilstede på deres jord.
Hvis alle de hvide trak sig hjem uden at stjæle olie og andet, så ville muslimerne ikke angribe vesterlændinge.

Muslimer og jøder levede dejligt side om side inden de hvide fordrev dem fra europa.
Da hitler prøvede at udrydde jøderne vendte vi lige hovedet lidt væk så han kunne få fred til det. Da der så var røget de mange millioner kom de allierede løbende som om de overhovedet havde interesse i at hjælpe dem. Men så så de jo sit snit til at forære dem et andet folks land, så de slap af med de sidste jøder der stadigvæk var i live.
Men hov.. araberne ville jo ikke finde sig i at den hvide herre race havde åbnet op for invasionen af jøder. Så araberne måtte også lige blive sat på plads.

Hej jøder.. her er noget billigt land til jer. Der en kun en lille hage ved det. Der bor et andet folk der i forvejen. Jøderne: Nå skidt med det, dem udrenser vi langsomt og bruger vores egen tragiske fortid som undskyldning, så folk vender det blinde øje til, ligesom i gjorde det da vi blev forsøgt udryddet.
De hvide: Ja det lyder som en aftale, for vi kan jo hverken li jer eller araberne, så hvis i bare begynder at slås, så ved vi hvor vi har jer.

Godkendelse af svar
Fra : jabalya

Dato : 08-05-10 12:48

Tak for svaret Hopenhagen.