/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
mangler proxy server adresser
Fra : scootergrisen
Vist : 1019 gange
10 point
Dato : 07-05-10 17:26

Jeg prøver at se et Doctor Who afsnit på bbc hjemmeside men det vil de ikke have jeg ser.
Så har jeg læst om at man kan bruge en proxy server i det land (uk) hvor bbc er for at kunne se det.

Er her nogen der har nogle IP adresser til proxy servere man kan bruge.

Jeg har downloadet et plugin til firefox som hedder foxy proxy men man skal vil bruge de IP adresser før det virker.

Nogen der har prøvet foxy proxy ?

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 10 point
Dato : 07-05-10 19:00

du får ikke godt tv med proxy, hastigheden er for lille
proxylisit ligger her
http://foxyproxy.mozdev.org/proxylists.html

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 19:04

Doctor Who kan du hente mange andre steder i topkvalitet
http://avaxsearch.com/avaxhome_search?q=Doctor+Who&commit=Go

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-05-10 20:54

Okay man kan du fortælle hvad jeg skal gøre for at få foxy proxy til at virke ?
Youtube bloker også nogen gange hvis man ikke er fra et bestemt land.

Jeg vil ikke downloade en episode af doctor who på 2-3 GB fordi jeg har ikke ubegrænset internet download.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 21:42

kender ikke FOXY, men der må vel være en eller anden GENSTAND

Der kaldes PROXY´s settings_ hvis du hentet og installeret det.
der smider du så ´bare´en tilfældig PROXY IND.

men dem jeg lige så, havde en MAX SPEED på 49 KB/s
hvilket er for lidt til TV, med mindre du vil sidde og modtage 1 ??? billede af gangen.
Kan du ikke se det gennem diverse TV ? programmer til PC

Citat
fordi jeg har ikke ubegrænset internet download.

OK, men det var også bare en mulighed.

Ellers søg på siden jeg lå linket til, og søg på PROXY og du får masser af programmer,
men ingen af dem har hastigheder over 50kb/s

så skal du købe dig til en god hastighed.
mener der findes en Svensk server, der tilbyder store hastigheder.
https://www.relakks.com/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 21:50

Kode
Jeg vil ikke downloade en episode af doctor who på 2-3 GB fordi jeg har ikke ubegrænset internet

Det tager altså også mange MB at se tv, så en anden netudbyder, var måske en mulighed.
og ikke alle er på 2/3 GB

Ellers søg på Google watch online?? hvad du sikkert også gør

ELLERS er der de KINESISKE proxy/servere, der tilbyder adgang til ALT,
men tror stadig de er meget langsomme.

da de ´kun´?? er beregnet til at komme ind på sider der er forbudte/ MISBRUGS sider.
så kan ikke anbefale dem, da du helt sikkert kommer galt af sted
da dit TLF selskab altid LOGGER din internet-bevægelser.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 21:52

ELLERS måtte du gerne låne min konto hos RAPIDSHARE, til at hente filmene ned.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 23:04

http://www.urlhelper.com/
Hvis du kender (adressen) henter det hele, som en fil..m.?
Gammelt program, men jeg plejer at kunne hente ? forbudte film ned med det.
Virker lidt Ala = diverse tube downloadere.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-05-10 08:06

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-05-10 21:57

Tak for svaret DISKEN_revised.