/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
blomsterfrø
Fra : NannaFlip
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 07-05-10 11:17

Hej
Når man skal købe blomsterfrø på nettet, hvor er der en side hvor man kan købe på efterkrav ? er ikke så glad får at købe på kort ! TAK

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-10 11:29

Det er jo ret dyrt at få på efterkrav.

Hvis man, når man når til betalingsafdelingen på en on-line bestillingsside, ser efter at adresselinien har ændret sig til https:// istedetfor http:// og der er kommet en gul hængelås nede i højre hjørne er det sikkert at betale med kort.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-05-10 11:49
Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 07-05-10 13:32

det kan slet ikke svare sig med porto og så er det efterhånden de færreste der lader en købe pr. efterkrav.. køb i en blomsterhandel, brugsen eller lign.

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 07-05-10 23:02

Bakker er for dyrt.....i alle slags frø og planter
pømske

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-05-10 10:17

Nu var spørgsmålet ikke - den billigste netshop med mulighed for efterkrav.

Ej heller om det kan betale sig i forhold til at købe med kort, ej heller om det er dyrere end at købe det i den lokale plante, blomsterbutik.

Jeg er helt enig. Men spørgsmålet var : en frøbutik, som man kan købe hos pr. efterkrav.

Bakker er dyr, men den er fandme også fristende. Jeg har bestilt kataloget, så kan man jo bruge det som inspiration.

Smuller54

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-05-10 10:22

hvis du holder dig til de kendte firmaer, er det altså ret sikkert at bruge dit kort. og pengene bliver ikke trukket før vare er afsendt. og det er vel et rimelig begrænset beløb, vi snakker om.

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 08-05-10 13:39

grunden til jeg vil købe på nettet er udvalget, ikke prisen, men den med hængelåsen havde jeg ikke hørt - FINT

Godkendelse af svar
Fra : NannaFlip

Dato : 13-05-10 11:17

Tak for svaret LuffeA.