/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Kun for Giséle!!!!!!!!!!!!!
Fra : Franksp
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 01-05-03 22:13

Hej Giséle

Tak for din hjælp med at finde min rødvin. Hvis du sender mig en hilsen, vil jeg også gi' dig point.
Har du fundet et sted at bo?

Kærlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : gisele

Modtaget 100 point
Dato : 02-05-03 10:56

Hej Frank

Tak for dine point:) Jeg har fundet et sted at bo, men kun for et kort periode. Det er fra d. 1 Juni til d. 1 Oktober, også står jeg igen med et bolig problem. Jeg flytter til Amager og søger stadig et sted at bo i nærheden. Det er ikke rart at vide at man ikke ved hvor ens base er. Det er heller ikke rart at jeg ikke har et fast sted at bo, fordi jeg har en lille pige på to år. Så hvis du høre noget om en lejlighed, må du gerne sige til. Det ville være det bedste der kunne ske i hele verden.

Kærlig hilsen
Gisèle

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 02-05-03 11:09

Tak for svaret gisele.
Hvis jeg hører noget, skal jeg nok prøve at kontakte dig her.
Det sker da af og til, at jeg gennem mit arbejde hører noget. Skal det helst være på Amager, eller skal det bare være i København?

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 02-05-03 11:29

Kære Frank

Det skal bare være i København. Men selvfølgelig, hvis der er flere valg muligheder, vil jeg fortrække Amager for der bor min familie, eller Vesterbro for der trives jeg godt. Men alt har min interesse, man skal ikke være kræsen da det er næsten umuligt at finde et sted at bo. Tak for din hjælp!!

Kærlig hilsen
Gisèle :)

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 04-05-03 16:25

Kære Frank

Hjertelig tillykke med fødselsdagen!!! Jeg ønsker dig en dejlig dag med familien..

Med venlig hilsen
Gisèle

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-05-03 18:35

Kære Giséle

Tak for hilsenen. Det var vel nok en overraslekse. Det var pænt af dig.

Kærlig hilsen
Frank