/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lav aktivitet
Fra : Fattig
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 06-05-10 18:43

Det undrer mig at der er så lidt aktivitet på Kandu for tiden. Faktisk er der kun stillet 25 spørgsmål indenfor den sidste måned og kun givet 8 tip i indeværende år.
Er Kandu ved at dø ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-05-10 18:58

Det her er da ? nr 143 i denne måned, så helt dødt er her da ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-10 19:00

Fattig

Jeg tror du skal have lommeregneren frem. Der er da i denne måned stillet mere end 125 spørgsmål, og det er kun den 6.5.2010.

Meget mere end 8 tip.

Men du tænker måske kun på en kategori ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-10 19:04

Og mere end 250 "tip" i indeværende år ;)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-05-10 19:13

Det er fordi det er forår, så kalder haven. Og man kan se skidtet indedørs så man får kuller, man er nødt til at gøre rent. Så er der ikke megen tid til computeren.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 06-05-10 19:24

Når du ser så få nye spørgsmål og tip, har det sikkert noget at gøre med, hvad du har valgt at se i seneste 25 og i tips.
Gå ind i din profil - vælg fanebladet abonnementer, og under Tip og TopX kan du se hvad du har valgt du skal se............

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-10 19:48

Hellere en død Kandu end en døende have, skulle jeg hilse og sige.
Kun tåber frygter ikke haven.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-05-10 20:41

Ved ikke hvorfor,men jeg tænker altid på Kandu`s jagttråde,når jeg rykker i ukrudt.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-05-10 21:09

Kors Mosebaek det gør jeg også og så er det en fornøjelse at fjerne det ukrudt. Og jeg har både have og kolonihave.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-05-10 21:20

Hmm, agurketiden er startet tidligt i år, vi plejer at skulle ind i juni før aktiviteten falder.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-10 21:26

Jamen for dælen da, nu skal vi jo nå alt det vi har måtte lade ligge hele vinteren

Male hus, gave have, nye nedløbsrør, nyt plankeværk... og så lige den sidste aktivitet

http://peecee.dk/upload/view/243285

For bare at nævne nogle af mine årsager til ikke at være her så meget

Og senere så starter vores campingsæson

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-05-10 23:19

Nej hvor har du haft travlt Nordsted.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-10 23:26

Granner01.... det er altså ikke mig der svinger motorsaven, men mig der slæwer brændet væk og fejer savsmuld så manden ikke skvatter over det (faktisk slæber jeg mere end manden)

Underligt nok siger folk altid, ej hvor har du været flittig xx,men der er sgu ingen der tænker på at jeg slæwer brændet væk ....eller hva med at jeg gravede den døde bambushæk op... der blev mænnerne enige om, at det nok havde været en nem omgang, for hækken havde været død i flere år... vel var den da ej nem, men de vil sgu ikke indrømme at nogle piger er seje (læs stædige)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-05-10 03:55

En bambushæk kan med glæde for alle fjernes med en rodfræser.

Jeg var ellers glad for min kommunale aktivering med havehjælp til pensionister, frisk luft og i dag kaffe med nybagt fransbrød hos en dame.
Men tre dage i træk med oprensning af fliser var for meget for min ryg.....avs

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 12:20

Citat
Det undrer mig at der er så lidt aktivitet på Kandu for tiden. Faktisk er der kun stillet 25 spørgsmål indenfor den sidste måned og kun givet 8 tip i indeværende år.
Er Kandu ved at dø ???

Hvem har råd til nyt mobil nummer for at oprette en bruger = derfor

de kloge hoveder herinde ville jo se dumme ud, hvis de brugte deres eget'' brugernavn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-10 14:27

Nordsted1 - hvis i havde tænkt jer lidt om, så kunne i bare have læsset brændet nedover stakittet.
Så var det blevet flækket med det samme.

Her er et af mine små forårsprojekter:
http://peecee.dk/upload/view/243383
Det værste er ikke at lave gulvet, men at tømme værkstedet først.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-05-10 20:13

Vores forårsfornøjelse er skift af 2 vinduer i kolonihavehuset, men det er sku for alt for forbandet koldt at være der mens det pågår. Så venter der et gulv i havestuen.

For ikke at glemme min vagt foran fjernsynet, jeg vil filme når blåmejsens æg revner og ungerne kommer ud.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-10 21:18

I kan da bare montere de vinduer indefra..............så er det ikke så koldt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-05-10 22:52

UUhhh bare tanken om et hus uden et vindue. I disse kuldetider.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 10-05-10 16:19

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-10 16:23

Hov jeg har slet ikke set at der har været aktivitet i tråden, - mails har ikke været så stabile - men jeg kan da fortælle at brændet næsten er færdigt... og den "sjat" der mangler bliver klaret senest i morgen.. så skal det bare ligge og tørrer i et par uger før vi kører det ind