/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Camembert
Fra : Miksi76
Vist : 3625 gange
100 point
Dato : 06-05-10 16:36

Var på Mcdonalds i går, og så de havde små panerede camembert. Er der nogen der ved om man kan købe dem i forretninger.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-05-10 16:42

ja det kan du. Som regel ligger de for panerede, men du kan også købe en lille trekant camenbert, og selv panere den og stege den. Det billigste er den sidste løsning.

Når du steger en camenbert, skal det være for meget svag varme 2-3, ud af 6. De skal stege til de er lige ved at briste, og steges på alle sider.

De serveres ofte på ristet franskbrød, med solbærsyltetøj.

Kan også steges i olie

http://www.2ofus.dk/joomla/index2.php?option=com_ricettario&func=detail&Itemid=26&func=rpdf&id=30

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 06-05-10 16:54

Det skal være små runde, på størrelse med en 5 krone og ca. 2cm. tykke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-10 16:55

Smagen er da den samme, om de er trekantede eller runde

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 06-05-10 16:56

Nej de runde smager bedst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-10 17:17

Nu har jeg jo ikke set den ost du efterlyser, men hvis det er Buko Camembert, så skal du i et størrer supermarkede, hvor du selv kan blande

http://www.arla.dk/Arla-Forum/Spoergsmaal-svar/Vores-produkter/Produkter/buko-camembert-1/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-10 17:18

Og endnu bedre er de hvis de har nåt udløbsdatoen.
SÅ smager de bare mums

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-10 22:55

Man er vist rent til grin, hvis man prøver at hjælpe her

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 11
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 27

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-05-10 06:30

Tja Miksi76, er vist bare et ensomt fjols

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 07-05-10 17:14

Enhver Brugsen har dem. Spis dem med solbærmarmelade på ristet toast. Dét er .... øh usundt, men dejligt!

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 08-05-10 11:06

Som skrevet skal det være de små

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-05-10 11:09

Ja, den har jeg fattet,

Prøv nu at læse i mit link fra arla

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-10 10:13

Miksi, fandt du dine små oste??