/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Overvågningskamera med bevægelsessensor
Fra : nollerik
Vist : 1267 gange
400 point
Dato : 06-05-10 14:12

Jeg har en lille mose langt væk fra min bopæl. Desværre er jeg plaget af massivt tyvfiskeri og hærværk, så jeg kunne godt bruge et sådant batteridrevet et for at komme problemerne til livs.
Det er så tanken, at jeg vil bygge kameraet ind i en fuglekasse.

Er der nogen der har erfaringer med hvilke mærker der er gode?

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 06-05-10 21:29

Måske du kan finde lidt inspiration her på denne hjemmeside, http://weblog.anico.dk/#user1.0. Jeg ved ikke om du kan bruige noget her, men det var måske et forsøg værd.

Prøøv det

/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 400 point
Dato : 07-05-10 17:11
Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 07-05-10 23:43

OK Klaudi, det ser godt ud, men jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

Godkendelse af svar
Fra : nollerik

Dato : 09-05-10 14:12

Tak for svaret Klaudi.

Jeg vil prøve og se om det ikke kan afhjælpe problemerne.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-05-10 18:29

Velbekommen og god "jagt"