/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony ericsson TELEFONLÅS, ikke SIMLÅS
Fra : Kunuk1966
Vist : 1401 gange
100 point
Dato : 06-05-10 11:52

Hej, nogen der ved hvordan man kan resette eller unlocke TELEFONLÅS(ikke SIMLÅS) i en sony ericsson mobil telefon? Jeg kan ikke åbne telefonlåsen da min mobils tastature 4, 7 og * er defekt.

Mvh. Kunuk1966

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-05-10 15:47

Hvilken SonyEricsson har du? På min som også har en telefonlås, kan jeg stille telefonen tilbage til fabriks indstillinger (så er det rart at have husket backup) står der ikke noget i manualen om at resette telefonen?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-10 16:54

Jeg mangler at få oplyst hvilken model du har, for at kunne finde manualen,

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

indtast model og skriv reset i søgefeltet

Kommentar
Fra : Kunuk1966

Dato : 07-05-10 04:11

Mobilen er en sony ericsson K800i, jeg kan ikke engang tænde for mobilen da den er telefonlåst, og telefonlåsekoden er 6711 som jeg har indstillet, jeg kan ikke åbne for telefonlåsen da tasterne 4, 7, og * ikke kan bruges fordi der er noget i vejen med mobilen, jeg kan ikke resette mobilen når jeg engang ikke kan komme ind i telefonen, så vejledningerne hos tdc kan ikke desværre bruges. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP, hehe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-10 21:41

Er du helt sikker på navnet? mig bekendt findes der ikke en SonyEricsson med det navn, måske en k800i hvis ja til k800i, så kan du skifte tastaturet og telefonere igen:
http://www.modify.dk/sonyericsson-k800i-tastatur-orig-sort-p-1556.html?osCsid=b6f65a58995f56349c00d39d7d28d28f

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-10 21:42

Sorry du skrev jo K800i det er mig som trænger til briller

Kommentar
Fra : Kunuk1966

Dato : 08-05-10 01:40

Jeg har prøvet at udskifte tastaturprintet fra en lidt nyere sonymobil(K810i) som har det samme stik, problemerne er det samme, 4, 7 og * virker ikke. Problemet skete efter en opladning af mobiltelefonen, tror det er tastaturdriveren der er defekt. Man kan godt skifte tastaturdriver på en K810i, men ved ikke om man kan det samme med K800i. Hvis der ikke findes nogen løsning så ender den bare i skraldespanden, hvilket jeg ikke er meget for............
Jeg prøvede også at reparere den med sonysuite(opdatere), det hjalp bare ikke end at softwaren i mobilen blev opdateret.