/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
kattegrus
Fra : monia
Vist : 756 gange
10 point
Dato : 01-05-03 22:05

Hej hvem kan hjælpe mig med at finde god kattegrus?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 01-05-03 22:19

Hej Monia

Jeg for min del bruger "EVERCLEAN".

Det er godt nok lidt dyrer end det du kan købe i supermarkedet, men til gengæld, så skal du ikke skifte gruset ud, da det er klumpende, så du skal kun fjerne klumperne, og så fylde ligeså meget nyt grus på, som du ca. har fjernet. Og så lugter det ikke.

Det kan købes hos de fleste dyrehandler.

Med venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-05-03 23:29

og det lugter ikke..det er kanongodt.
Mango

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 01-05-03 23:44

Se evt. efter tidligere spørgsmål om kattegrus. Enmet er diskuteret før.

Jeg bruger det billige fra Aldi til mine to katte - jeg fandt at Everclean ikke levede op til det lovede når man har to indekatte der bruger det samme toilet.

/dortedyg

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 02-05-03 00:33

Jeg har også 2 indekatte der bruger det samme toilet,
men jeg har ikke haft nogen problemer.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 02-05-03 09:10

Jeg har to perser indekatte som bruger det, plus nogle gange kommer udekattene til at bruge det... Det er det bedste kattegrus vi har prøvet...! Du kan ikke lugte når der er lavet noget, og der er næsten ikke noget spild...

Everclean kan fåes i mange slags, fx. en til hankatte, den tager lugten bedre...

Helt sikkert det bedste!

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 02-05-03 10:31

Du kan købe noget kattegrus der klumper. Så kan du købe en lille skovl som sier klumperne fra. Alt dette kan fås i Bilka

Accepteret svar
Fra : mope

Modtaget 10 point
Dato : 06-05-03 21:50

Min prinsesse bruger "Vitakraft - Compact", som jeg køber hos dyrhandleren.
Ofte skal man dog slæbe 40 kg. med hjem, før der er den store rabat at hente.
Jeg kunne aldrig bruge noget andet, da det ikke lugter og skal bare sies med en skovl.
Prøv det.

Kommentar
Fra : linosan

Dato : 08-05-03 12:59

sille-klumpende fra fakta!

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 28-05-03 22:39

i de fleste supermarkeder kan man købe kattesand lavet af savsmuld. savsmuldet er formet som småpiller og smuldrer efterhånden som der tisses i bakken. de lidt større efterladenskaber fjernes med en skovl. Hvis man husker at bruge skovlen jævnligt så er det lugtfrit og så er det modsat de fleste andre former for kattesand 100% miljøvenligt.

Kommentar
Fra : malou_too

Dato : 30-07-03 22:33

Mine solstråler bruger "catrine" det er utrolig godt,det forhandles hos dyrelæger og dyreforretninger,det lugter ikke og klumper rigtig godt."Vitakraft-compact" er også godt.
prøv dig frem.

Kommentar
Fra : Rodam

Dato : 08-10-03 16:38

Det er vigtigt, bakteriemæssigt set, at rengøre kattens efterladenskaber. Gør man det kan man bruge hvad som helst.

Kommentar
Fra : mariannek

Dato : 14-01-04 20:07

Jeg bruger noget der hedder kro-kat fra ALDI det koster kun 22 kr og det klumper så det er nemt at fjerne også lugter det ikke så meget prøv evt. at strø noget hvidt pulver som er beregnet til kattebakker i bunden det lugter af blomster, man kan købe det i kvickly og jeg synes det virke meget godt

Kommentar
Fra : monia

Dato : 22-06-06 16:19

tak

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 22-06-06 20:52

jame så selv tak da

Godkendelse af svar
Fra : monia

Dato : 23-06-06 19:47

Tak for svaret mope.