/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Front(?) til Honda sfx
Fra : Curtis66
Vist : 916 gange
500 point
Dato : 05-05-10 22:34

Hey derude
Jeg fik stjålet min kære sfx i efteråret..den vendte tilbage 1 måned efter(af nogen børn der ville have findeløn)....fundet skamskudt bag et lokalt sport stadion..kørt tør for benzin & olie...hele fronten med lygte var væk, da de havde kortssluttet den der...Damn!!...& nu står den dér i haven & ser trist ud..
Alle sir smid lortet ud men jeg elsker den fætter..så no bloody way!...min nærmeste knallert-mand sir at det er umuligt at finde noet der matcher..
Skal jeg give op??

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 05-05-10 22:56

Har du prøvet her: http://www.kgi.dk/catalog-6171.php

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-05-10 23:05

Citat
min nærmeste knallert-mand sir at det er umuligt at finde noet der matcher..
Skal jeg give op??

Nogen dele kan fås ved thansen
http://www.thansen.dk/products.asp?c=3790814527&n=1706727236

Andet kan fås her:

http://www.speedline.dk/da/scooter/honda-sfx-styling-tilbehoer-skjolde-og-plastik/

En mulighed kunne også være at finde noget brugt, evt. en defekt knallert og ta' stumper fra

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 05-05-10 23:17
Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 510 point
Dato : 05-05-10 23:20
Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 05-05-10 23:34

Som min fåmælte men snarrådige knallertmand sagde:"har du prøvet nettet?"
Tak for links,Civic & Dova..der er der vist noget dér!...holder den lige åben lidt endnu..
En skod sfx i en gammel lade ville ikke være i vejen
22 min. på Honda eller 55 min med skiftende busser til arbejdet gør en forskel klokken Shit om morgenen

Godkendelse af svar
Fra : Curtis66

Dato : 05-05-10 23:59

Tak for svaret CiviC.
Lidt inspiration til Knallertmanden, men det blir nok dyrt