/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Knubs-liste.
Fra : Mosebaek
Vist : 559 gange
200 point
Dato : 05-05-10 18:44

Min næsten nye Vectra B (årg.1997-350.000 km) har mistet udvendig "stødliste",på højre fordør.
Jeg hørte lige et smæld i højre side.Pænt og herligt,da jeg stoppede,stak listen lige ud i luften.
(Opel acceleration).
Nu er mit spørgsmål:Kan man få noget "Knold & Tot" lim,der kan holde listen på plads. Fartvind????

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 210 point
Dato : 05-05-10 19:11
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-05-10 19:44

Hvis ikke en god lim kan holde.....så må du male fartstriber på .

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 05-05-10 22:07

Hos en god og venlig autolakerer kan du sikkert købe en længde dobbeltklæbende monteringstape, det holder udemærket, hvis du renser grundigt med den fortynder han anbefaler. Det gjorde jeg, da jeg stod med et lignende problem

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-05-10 22:17

Locktite

Det er lim der nok skal holde

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-05-10 23:35

Citat
Min næsten nye Vectra B (årg.1997-350.000 km)

Du skriver "næsten nye" ------ jamen, så er problemet da ikke så stort.
Her må jo garentien gælde; bare hen til sælgeren der så må fixe dollargrinet - og det helt uden beregning for dig.
Han bliver lykkelig for den gode reklame det giver at hjælpe "gamle kunder"

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-05-10 11:10

Tak for mange gode tip. Jeg lader spørgsmålet stå lidt endnu.

Måske flere har lyst.........

Mosebaek.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 06-05-10 16:28

tec7 kan klare det , den er nem at bruge og holder godt
hvis listen er af den tykke type , kan du give den et par små skruer fra indvendig side i døren , sørg for at måle presis ud så du ikke får lavet hullerne ved siden af listen og smør dem ind i lidt undervognsmasse eller maling så det ikke ruster

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-05-10 18:16

Tak for svaret stilkene.Den vil jeg prøve.

VH.Mosebaek.