/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
skrift typer i Word ?
Fra : hovsada
Vist : 664 gange
100 point
Dato : 05-05-10 06:48

på min tidligere pc brugte jeg en type "bradly hand" på min nye pc er den der ikke- hvordan tilføjes den i udvalget ( engelsk version )

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 05-05-10 07:10

XP engelsk version er installeret

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-05-10 07:17

Den skal tilføjes i xp og sådan kan du gøre http://tips.bsjh.dk/installfont/ guiden er på en dansk xp, men princippet er det samme.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 05-05-10 07:26

super vejledning...men lige den type er ikke på listen ??

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 05-05-10 07:28

i c-driver og ektern harddisk..de eneste der giver resultat

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 05-05-10 07:29

ekstern

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 05-05-10 07:31

Skrifttyper installeres sådan her:

Du finder den ønskede skrifttype - søg på google efter fonts og gem dem du gerne vil have. Derefter markerer du filen, vælger Copy, åbner C:\ drevet, vælger Windows og derefter Fonts. Til sidst klikker du på Paste.

Det er det hele.

Denne metode er til XP.

Mener at i Vista skal man højreklikke på filen, vælge Copy, åbne Windows-Fonts og klikke på Paste.

Du kan også vælge at klikke på Cut i stedet for Copy hvis du ikke er interesseret i at have backup af dine skrifttyper.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 05-05-10 07:32
Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 05-05-10 07:51

hmmm...kan kun finde nogle jeg skal betale for - navnet er "bradley hand"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-05-10 07:58

Du kan ikke kopiere den fra din tidligere computer?

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 05-05-10 08:10

hvordan kopierer jeg fra min tidl. pc- kan jeg bare tilslutte hardisken? og så ?..

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 05-05-10 08:16
Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-10 08:17

Citat
kan jeg bare tilslutte hardisken
Ja, hvis du ved hvordan det gøres.............. ellers start den gamle computer op og kopierer fonten over på en USB stick/nøgle.

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 05-05-10 10:40

Tak for svaret bentjuul. det lykkedes sgu da at kopiere fra min gamle pc- troede eller ikke jeg kunne finde ud af det mange takker !