/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Beviset.
Fra : bb1
Vist : 822 gange
100 point
Dato : 04-05-10 05:16

http://www.youtube.com/watch?v=6j_ndMlr7Ek

Her er beviset Betterwisser i Tysk TV....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 05:49

Jeg fandt også resten af hylerne:

http://www.youtube.com/watch?v=3iTls09npDg

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 05:54

Her er de på weekend ophold med jagtforeningen:

http://www.youtube.com/watch?v=rD8jLjFu99E

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-05-10 16:05

Du har lige gjort min dag morsommere.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-05-10 16:42

Godt du har R. HÆ og skolelæren til at hjælpe dig med de svære links. det giver dem pr .

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 16:57

Bettewrås jeg kan godt selv.
Min gode ven RH har fået arbejde og har så meget at se til,så det måske kommer til at gå ud over hans bukkejagt og det syntes jeg virkelig er synd for ham...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 17:08

http://www.youtube.com/watch?v=PmMSBn7gtiU

Der er også underholdning ved D.L.S. Landsmøde.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-05-10 17:22

- hvordan går det med din gode ven K.T.?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-05-10 18:52

Det er lige nøjagtigt det du heller ikke kan bette pjok, 2 år siden du har friseret i den, hvis du kan selv, så få fjernet dit linieal skudsbilled og den farmede hanged.

Lidt hjemmearbejde til instruktørløven!!!

Ved du hvad ballestik er Ballegård, kan den beregnes med en linieal, Hydroforisk effekt er hvis du hopper på stedet efter en tankning, og falder på køleren, eller hvad, hvor opstår raketeffekten, hvor langt ude skal du skyde før det er nødvendigt at tage hensyn til pibens twist, har jorden tiltrækningskraft overhovedet indflydelse på kuglens flugt, er boattail røven på en båd. En bunden kugle et den stækkes med et halvstik eller et råbondsknob. Baskylen er det fladfisk på Fannisk hjælp til dig ( Fanø ). Headspace er det den plads du har i tomrummet imellem ørene, tombak er det noget du kan ryge i snadden. Solvent har det noget med din betalingsformåen at gøre. Blår er det du stikker i øjene på folk.???????????????????????????????????

Kom bare tilbage når du skal have lidt hjælp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 19:35

Bette-spacer du er ikke værdig til at skrive i mine tråde, så lad blot være for fremtiden.
Proffesoren er blot det man kalder overklog!!!!! Da det er en sygdom så lad dog barnet!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-05-10 19:39

Jeg tror virkelig at jægere ingen humoristisk sans har, bortset fra Heidi-Ho. (ellers kommer han efter mig)

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 20:28

Granner01

Var det blot forklaringen, så købte jeg den også,men desværre er der nogle, som ikke kan skelne imellem Personfnidder også humor og det er vores problem her inde...
- men lad os nu se måske mer der en løsning på vej.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-05-10 21:03

Er alle jægerne herinde over 60?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 23:11

Nej desværre er der også et par ganske små drenge/piger som slet ikke er jægere, som syntes det er sjovt at lege med - Det sker jo netop fordi de der kalder sig jægere og eksperter ikke tænker sig om og bl. a. i deres iver for personfnidder andgriber andre for f.eks. så simple ting, som stavefejl om en hund er i snor på et billede eller om hvordan et gevær er placeret på et billede, noget ingen kan afgøre uden, at tage hensyn til eksempelvis kameravinkler og lignende...

I det heletaget så har du ret i at meget af det der skrives her inde er det rene pladder,som slet ikke burde kastesud i det offentlige rum af voksne mennesker,men sådan er det altså, nogle kan ikke tåle at høre sandheden og vil ikke indrømme når de tager fejl selv

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-05-10 09:08

Citat
I det heletaget så har du ret i at meget af det der skrives her inde er det rene pladder,som slet ikke burde kastesud i det offentlige rum af voksne mennesker,men sådan er det altså, nogle kan ikke tåle at høre sandheden og vil ikke indrømme når de tager fejl selv

- ja, jeg kan godt se du har et problem der bb1...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-05-10 10:32

Det er den første indrømmelse fra Stounberg nogen sinde

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-05-10 17:28

Glæd dig ikke for tidligt, jeg tror stoutenberg var ironisk

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-05-10 21:08

Nej den mand har ingen "homuristisk sans"....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-05-10 22:04

Der tager du fejl, stoutenberg har meget humor, det har jeg selv oplevet,

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-05-10 22:49

Smag og behag er heldigvis forskellig eller var der slet ingen humor.....

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 06-05-10 09:19

Vi er enige, det er godt vi er forskellige, ellers var det ikke sjovt.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 21:25

Tak for svaret granner01. Tråden skal jo afsluttes...