/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Bluetoothterminal og Windows Mobile
Fra : soyeljefe
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 03-05-10 17:35

Hej!
Jeg er ved at lave et projekt, hvor jeg skal lave en forbindelse fra en Windows Mobile (5.0 ell. 6.0) til en Bluetooth terminal (LM058). Bluetooth terminalen skal sidde på et microcontroller som ikke har noget display eller noget.

Jeg kunne rigtig godt bruge en fremgangsmåde til:
- oprette forbindelse mellem de to (RS232 forbindelse)
- sørge for de automatisk connecter når de ser hinanden (jeg har slået pin fra og autoconnect på, da det kan være svært at taste pin osv. i microcontrolleren)

...det skal således være muligt at lave et .NET CF interface, hvor der bare er en 'Connect' knap, som ved tryk på denne opretter forbindelse til den anden ende (BT-terminal).

Jeg leder ikke efter sourcekode, selvom dette da kunne være nice, men mere princippet i det og
fremgangsmåden.

-Stefan

Er der noget der skal uddybes osv. så kan I bare spørge

Nogen der har prøvet dette før, er det smartphone der skal være master osv.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-05-10 19:04

ha ha Det er da ikke noget tumberne her hos kandu kan svare på.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-05-10 19:46

Jeg er enig med transor, chancen for at du får et kvalificeret svar her på kandu.dk er nok ikke videre stor, prøv på eksperten.dk i stedet.

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 03-05-10 21:16

Det kan jeg da lige prøve :)