/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
servicepack 3 på CD
Fra : EA_HS
Vist : 573 gange
200 point
Dato : 03-05-10 13:58

hvordan findes / laves windows XP servicepack 3 på CD, ?

ps,.. må gerne forklares på ’Dansk’,… ’begynderniveau eller let øvet’,

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 03-05-10 14:33

du henter den bare her og brænder den ned på en skive

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=2fcde6ce-b5fb-4488-8c50-fe22559d164e

husk at vælge det rigtige sprog...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-10 16:00

Det var den korte udgave i første indlæg, du skal endelig huske at brænde en ISO eller Image CD, det dur ikke kun at brænde med den indbyggede Windows brænder.
Hvis du ikke har et brænder program til ISO filer, så er Active ISO burner gratis og nem at bruge, du kan hente zip filen og pakke den ud, så er det bare at dobbelt klikke på programmet, hvis den er i samme mapper som Service Pack 3 filen så vil den være valgt til brænding med det samme, jeg anbefaler at sætte brænder hastigheden til den laveste så kan det næsten ikke gøres forkert:
http://www.ntfs.com/iso-burning.htm
Efter brænding dobbelt klikker du på det drev som den nybrændte CD ligger i og du er klar til at installere service pakken

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 03-05-10 17:01

Fantastisk,..
hvad andre ikke har formået at forklare i dagevis,..
kommer der nu pludselig flere forklaringer på,..

gad vide om det har noget at gøre med at flere brugere efterhånden ikke modtager respons-mails fra kandu,dk teamet,…

så er det jo ligefrem en fornøjelse at stille spørgsmål på KANDU.dk
Uden at blive latterliggjort pgr uvidenhed på et,.. eller flere områder.

o.v.n. lige et dumt spørgsmål mere,
kan ’nero’ ikke klare opgaven,…. ?
(mener de fleste PC brugere har en udgave af nero)

og,.. kan CD,en derefter bruges til at installere sp3 på alle PC,er ?

kan den evt placeres på et USB stik,.. til install på PC uden CD/DVD drev,

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-05-10 17:32

kan ’nero’ ikke klare opgaven,…. ? jo da, ingen problemer med det.

du kan evt. brænde den over på en r/w skive og derfra kopier hele skiver over på en usb stik.

eller hvis du har software til det, åbne ios filen og kopier det direkte over på usb dimsen

og ja den kan bruges flere gange

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 03-05-10 18:09

Super-duper ’dk’

tusind tak for en god og forståelig forklaring,..også dig ’o.v.n’

man får tit skældud, for ikke at lukke tråden hurtig nok,
(helst så hurtigt at evt andre ikke når at læse / få fornøjelse af spørgsmålet)
hvis ikke,.. får man straks disse ’profilgnaskere’,.. på nakken, hvis man stiller et spørgsmål.

Men jeg lukker senere i aften,.. i tilfælde af at andre kan bruge info,..
det ville jeg selv være glad for,

håber det er i orden med ’profilgnaskerne’,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-10 18:46

Jo Nero kan sagtens brænde ISO filer, det var for at det hele med i et hug, forårs travlhed holder fra computeren i timevis jeg har ikke selv Nero men så vidt jeg husker fra andre spørgsmål, så kalder Nero den slags for en Image CD - ret mig hvis jeg tager fejl

Godkendelse af svar
Fra : EA_HS

Dato : 04-05-10 06:17

Tak for svaret dk.