/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Mangler diskplads?
Fra : ilgp
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 03-05-10 11:37

Jeg har for et par måneder siden fået Windows Vista 7. Nederst til højre på linien er der et lille flag som fortæller om der er problemer. For et par uger siden var der et problem, og jeg fandt ud af at den ikke sikkerhedskopierede. Jeg satte den til at kopiere til D.drevet, men i mellemtiden har jeg købt CD til at kopiere på. Det er godt da jeg i går fik problemet igen med en besked om at der ikke er tilstrækkelig plads på D-drevet. Jeg har nu kopieret det hele på en CD. Men jeg bliver ved med at få beskeden op på skærmen med at der mangler plads på D-drevet så jeg kunne godt tænke mig at få slettet sikkerhedskopierne der ligger på dette drev for at få plads. Kan man gøre det? Jeg kan jo ikke blive ved med at ignorere beskeden? Når jeg prøver er der kun papirkurven der kan tømmes og den er tom. Nu har jeg deaktiveret den automatiske tidsindstilling til sikkerhedskopiering. da jeg godt selv kan styre dette. Håber nogen herinde kan hjælpe mig. Jeg skal jo ikke have lavet mere ged i det end jeg har gjort. Mvh ilgp

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-10 12:42

i vista kan man højre klikke på drevet vælge egenskaber og diskoprydning.
Mener det er derinde man kan slette eventuelle backup og andre midlertidige filer.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-05-10 13:08

Slet det du ikke skal bruge eller få en større harddisk.
De koster ingen penge i dag.
Den første harddisk jeg købte til min første computer var på 49 MB og kostede 3485,00 kr. + moms.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 03-05-10 13:58

Tak for svaret scootergrisen. Jeg fandt frem til D-drevet og fik slettet denne back up som fyldte det hele, og nu er på CD. Mvh 3pingu