/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Bevisets stilling?
Fra : Tonganeseren
Vist : 1454 gange
100 point
Dato : 03-05-10 09:14

Ja, hvad skal der egentlig bevises, og hvorfor har vi andre dødelige ikke mulighed for at deltage i løjerne?

Men så kører vi da over i en anden tråd. Her er Ballegaards spørgsmål:

Beviset...
Fra : bb1 Vist : 62 gange
100 point
Dato : 02-05-10 20:34

--------------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-05-10 12:23

--------------------------------------------------------------------------------
Nu er det ikke Schindlers liste vi taler om Knudsen, det er en liste om hvem der i DK er aktive riffelinstruktører. hvis du stadig er AKTIV riffelinstruktør så bevis det, hvornår har du sidst stået for en skydning men har jeg taget fejl, giver jeg dig selvfølgelig en undskyldning, men det kræver du dokumenterer JEG tager fejl, capiche
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg skal ikke bevise det mindste. Der er dig der skriver/påstår at jeg ikke er på en eller anden liste og jeg spørger så dig - hvilken liste.. Det har du ikke svaret på. Altså ved du som sædvanligt ingen ting!!
Jeg kræver et svar fra dig: Hvilken liste er det??? Havd skal denne liste bruges til ? Og hvorfor har netop du denne liste??

Som sædvanligt når I bliver trængt og I afkræves et svar, så udelukkes jeg eller tråden bliver lukket, men denne gang skal jeg nok holde den åben.
For nu må disse løgne snart høre op - fortæl nu hvor du har det fra???? Det kan da ikke være så svært..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-10 09:15

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-05-10 06:23

--------------------------------------------------------------------------------
En skønne god morgen, lille Ballegaard-Knudsen.

Nå, har du nu igen rodet dig ud i noget snavs du ikke kan finde ud af ?
Er det virkeligt rigtigt, at du ikke som instruktør har en kopi af denne liste ? Selv jeg, der ikke engang er medlem af DJ, ved den eksisterer så hvis jeg var dig ville jeg straks forlange en forklaring af DJ - det er ganske enkelt noget svineri !

"Som sædvanligt når I bliver trængt og I afkræves et svar, så udelukkes jeg eller tråden bliver lukket, men denne gang skal jeg nok holde den åben."

I dette citat fra tråden skriver du om udelukkelse og nedlukkede tråde ? Men du indrømmer samtidig, at du selv bruger disse ufine metoder, men denne gang nok skal holde tråden åben ???
Hvem skal du holde den åben for ? De personer du henvender dig til har du jo blacklisted, så de kan ikke svare dig - så hvad nytte skal den åbne tråd gøre ??

Tag dig nu god tid med nogle fornuftige svar, det vil jeg se frem til.

Med ønsket for en god dag.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 03-05-10 09:24

Deltage i hvilke løjer??????

Hvad er det hele for en gang vrøvl?????

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 09:48

Hugo -Børge

Kedeligt det ikke er min tråd, så havde du fået alle poing.........

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 10:01

bb1's mange ansigter

Der findes mange typer psykopater; nogle er aggressive, nogle er intelligente og nogle er mindre kloge, som Ballegaard. Nogle af de mest udbredte træk er:

• Kold ligegyldighed for andres følelser. Uansvarlighed og manglende hensyn til sociale normer, regler og forpligtelser.
• Manglende anger over at have såret andre.
• Manglende evne til at føle skyld eller lære af erfaring eller straf.
• Vedvarende uansvarlighed. Gentagne svigt i forhold til at passe arbejde og økonomiske forpligtelser.
• Patologisk løgnagtighed, også når løgnen er gennemskuelig, men nægter hårdnakket, at de lyver.
• Tydelig tendens til at skyde skylden på andre eller til at komme med bortforklaringer af den adfærd, der skaber problemer.
• Manglende evne til langvarige forhold, men har let ved at indlede dem. Promiskuøs seksuel adfærd. Hyppige partnerskift.
• Impulsivitet eller manglende evne til at planlægge, det gælder også realistisk langtidsplanlægning.
• Glathed/overfladisk charme. Udadvendt og underholdende.
• Selvcentreret har storhedsideer om egen værdi.
• Keder sig let og har behov for nye impulser.
• Bluffmageri/manipulation.

Kilde: Charmør og tyran af Alv A. Dahl og Aud Dalsegg.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 10:20

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-10 10:24

Kandu er jo egentlig et forum for vidensdeling................................og ikke en arena.
Kast ikke de andre for løverne - gå selv derned.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-05-10 10:49

Citat
Der findes mange typer psykopater; nogle er aggressive, nogle er intelligente og nogle er mindre kloge

....... og nogle teer sig som komplette idioter,deriblandt Stouenberg.

Kan se du titulerer dig selv som farfar.Håber ve`gu`ikke dine børnebørn,læser dine indlæg.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 11:01

- nå Mosebaek, var der noget du kunne genkende? Det var ellers ment til bb1, men som sagt "To fluer...o.s.v.".

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-10 11:51

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 09:42

--------------------------------------------------------------------------------
Provsten.
Hvorfor blander du dig så usagligt. Hvor har jeg skrevet, at jeg ikke har kendskab til,hvem der er skydeinstruktøre i DJ ?
Det er jo slet ikke det spørgsmålet handler om - jeg ved alt hvad jeg skal vide i den forbindelse

Det det drejer sig om er Sandhedsvidnet påstand om, at jeg ikke findes på den liste, som om jeg slet ikke er riffelinstruktør og så er det jeg spørger ham - hvad er det for en liste, som jeg ikke er opført på????????????????????????????????????????

Hvor svært kan det være, selv et lille barn,der kan læse kan da forklare hvor han har læst det han påstår han har læst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Med hensyn til Blacklistning så er der jo intet problem i det - du kunne jo uden problemer forsøge at rede stikket hjem og I har jo tidligere indrømmet, at I skam mail`er sammen!!!
- men det er svært for jer at indrømme en løgn, men nu er I altså to om det, så må der da også være to af Jer til at komme med svaret: Hvilken liste er der tale om????
Hvor kan man finde den???? Hvor gammel er den?? Og hvilket formål har den?? Jobbet er ulønnet..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-10 11:52

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-05-10 10:38

--------------------------------------------------------------------------------
Jamen kæreste Ballegaard-Knudsen.

Som jeg skrev i min kommentar til dig, synes jeg du skal kontakte DJ - det er dem der skylder dig en forklaring, ikke mig. Den liste der er omtalt, rummer navne og adresser på AKTIVE riffel-instruktører og det er den liste, så vidt jeg har forstået, som Sandhedsvidnet har henvist til. Hvor han har den fra, ved jeg ikke. Mit kendskab til eksistensen af denne liste har jeg fra en meget god ven, der også er riffelinstruktør - jeg har ikke selv set den, men genfortalt figurerer dit navn ikke på den, så som før omtalt - tal med DJ !
Hvad er det for nogle stik jeg skal redde hjem ? Jeg mailer ikke med nogen på KanDu, så jeg forstår ikke helt dine vrede spørgsmål ! Gik montering og indskydning af din nye kikkert ikke godt i går, siden du er så aggressiv ?
Jeg bad dig om at tænke dig om med dine svar til mig - det synes nu ikke at have været tilfældet

De allerbedste hilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 13:16

Nu skal du altså holde op Provsten - Hvordan kan du udtale dig om noget du ikke selv har set??
Du har talt med en riffelinstruktør, siger du, som har udtalt, at jeg ikke står på listen over uddannede riffelinstruktøre også siger du at jeg skal kontakte DJ for at få noget bekræftet, som jeg ved på forhånd.
Er du ikke lige lidt langt ude og svømme nu ???????????????????????????????????????????
Jeg skal nok spørge DJ`s øverst ansvarlige på dette område( ikke ORJ ) men min personlige ven igennem næsten 40 år. K.T. om han kender til hvem,der går rundt og spreder sådanne rygter.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 13:44

H.H. er riffelprøveansvarlig. Der er ingen i sekretariatet der hedder K.T.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-10 13:51

K.T. eller H.H. - der er nok tale om en slåfejl.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-10 13:58

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 13:30

--------------------------------------------------------------------------------
Provsten. Du har fået svaret i en anden tråd,så jeg gider ikke skrive det igen, men vil blot tilføje:
Du har altså heller ikke kunne svare på det jeg spørger om. Så igen, hvorfor blander du dig??
Hvorfor kaster du en ny påstand ind?? og Hvorfor påstår du stadig, at det er mig der har bevisbyrden???????
Men kan ikke svare på et spørgsmål ved at fremsætte nye påstande eller be` den der stiller spørgsmålet om selv af finde svaret..
Du skal spørge din instruktør ven om, hvilken liste det er han henviser til,enten ved at oplyse hvad listen bruges til ellers dens arkiv nr. vanskeligere er denne sag ikke..
Og så skal du forresten ikke true mig. Det finder jeg mig ikke i fra en sølle annonym stoder!!!!

Stå frem med dit eget navn,så vi er lige mænd, så skal jeg nok tænke på at behandle dig pænt.....

Hurraaaaahhhh!

Men kan ikke svare på et spørgsmål ved at fremsætte nye påstande eller be` den der stiller spørgsmålet om selv af finde svaret..

Ballegaard - det er jo lige præcis dit kendetegn. Måske er der håb forude, når du nu har kunne formulere en sådan sætning. Fremragende.

Se murstenen i dit eget øje, før du brokker dig over splinten i din næstes ditto. Frit oversat fra Biblen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-10 14:38

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 13:30

--------------------------------------------------------------------------------
Provsten. Du har fået svaret i en anden tråd,så jeg gider ikke skrive det igen, men vil blot tilføje:
Du har altså heller ikke kunne svare på det jeg spørger om. Så igen, hvorfor blander du dig??
Hvorfor kaster du en ny påstand ind?? og Hvorfor påstår du stadig, at det er mig der har bevisbyrden???????
Men kan ikke svare på et spørgsmål ved at fremsætte nye påstande eller be` den der stiller spørgsmålet om selv af finde svaret..
Du skal spørge din instruktør ven om, hvilken liste det er han henviser til,enten ved at oplyse hvad listen bruges til ellers dens arkiv nr. vanskeligere er denne sag ikke..
Og så skal du forresten ikke true mig. Det finder jeg mig ikke i fra en sølle annonym stoder!!!!

Stå frem med dit eget navn,så vi er lige mænd, så skal jeg nok tænke på at behandle dig pænt.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-10 14:39

Stå frem med dit eget navn,så vi er lige mænd, så skal jeg nok tænke på at behandle dig pænt.....

. . . ligemænd

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 14:42

Tombaneser dog - dig ved jeg jo hvem er - sølle menneske...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-10 15:04

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-10 15:59

Ærlige Bent Ballegaard-Poulsen

Du skrev følgende:

"Du skal spørge din instruktør ven om, hvilken liste det er han henviser til,enten ved at oplyse hvad listen bruges til ellers dens arkiv nr. vanskeligere er denne sag ikke..
Og så skal du forresten ikke true mig. Det finder jeg mig ikke i fra en sølle annonym stoder!!!!

Stå frem med dit eget navn,så vi er lige mænd, så skal jeg nok tænke på at behandle dig pænt....."
---------------------------------------
Hvorfor skal jeg spørge min gode ven, riffelinstruktøren, om denne liste ? Jeg har ikke noget at bruge den til, så for min skyld er spørgsmålet ligegyldigt - det er dig der er helt vild i varmen for at få fat i denne liste - jeg har blot fortalt dig at den eksisterer og at dit navn ikke figurerer på den !
Hvad er det for en trussel jeg skal have gjort mig skyldig i ?? Hvis du vil være ligemand med mig, skal du sandelig oppe dig gevaldigt og ikke kalde mig "stoder" (stodder?) eller skulle der stå "støder" ?? Men all-right, hvis du vil behandle mig pænt, så hedder jeg Jens Nielsen - er vi så gode venner, når vi nu kender hinandens navne ?

De ærligste hilsner
Provsten12

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-05-10 16:24

bb1 jeg ved ikke om det er din web master, der tager dine fine billeder til hjemmesiden.
MEN det billede fra " seksender buk fra Skrædderdalen " er et skoleeksempel på forrykt våbenbehandling af værste karakter, du sigter jo lige på mandens Konica med din riffel.
Et nyrehug mere, får man som instruktørbody med Ballegård, når man ser på billedet med fåret, her ser det heller ikke ud til at bundstykket er trukket tilbage.
Kan du ikke få dem redigeret eller måske lægge nogle nye ind, dette kun ment i bedste mening, så vi andre instruktøre ikke blive sideordnet med disse kapital fejl i elementær våbenbehandling, fra en af vores kollegaer

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 16:45

- der går nok et par minutter inden Bent Ballespreder vender tilbage, han har mens!!!

Lad os nyde stilheden i"mens"...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 17:21

- undskyld, for at komme evt. misforståelser i forekøbet, har "mens" altså intet med hjerneblødning at gøre. Det betyder såmænd bare "Monumental Egocentrisk Narcissisme Syndrom"...

- så skulle det være på plads!

PS: jeg spekulerer stadig på hvem K.T. er?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-05-10 17:40

K.T. ??

Det er sgu' da Kurt Thorsen

Øjenvidnet4½

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 17:44

- var han ik' os' fuld af løgn?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 18:05

- jeg har blot fortalt dig at den eksisterer og at dit navn ikke figurerer på den !

Det er jo netop lige det du ikke har gjort provst - du har lige som Sanhedsvidnet ikke været i stand til at bevise påstanden om, at der findes en samlet liste over alle riffelinstruktøre og at jeg ikke står på den!!!!

Bevis nu Jeres påstand I har haft tid nok ellers må jeg jo kalde Jer løgnere.......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 18:18

http://www.bb-jagt.dk/billeder.asp

Indrømmet hvis nogen på disse billeder kan se om låsen på min riffel er åben eller lukket, så er de sku` virkelig en ekspert - jeg bøjer mig i støvet Betterwisser..

Nej min ven det må virkelig være fantasien, som er løbet af med dig ellers skal du virkelig have briller!!!!!!!!

Hos Louis Poulsen kan man endda få dem på afbetaling har jeg hørt

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 03-05-10 18:30

bb1 hvordan kan DJ finde ud af hvor mange instruktøre de har hvis ikke de har en liste?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-05-10 18:40

Det er vi måske også. Peger du heller ikke direkte på fotografen med din riffel, hvor du sidder ved bukken måske.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-05-10 19:24

Bevisets stilling er vist helt klart her, leveret af instruktør med utallige opfølgnings kursuser, man peger aldrig på nogen eller noget med en riffel, den er altid at betragte som ladt. Kan du ikke holde balancen så du bruger den som krykke?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-05-10 19:27

Nå da da, sikke travlt der har været medens jeg har været i marken, men tilbage til Knudsens skydefærdigheder og nu er det med at holde tungen lige i munden
KNUDSEN jeg undskylder meget hvis jeg har formuleret mig forkert, MEN jeg har et par gode venner som ER riffelinstruktører og de kendte ikke til en personage ved navn Bent Ballegård knudsen som skulle være riffelinstruktør og den anden dag på skydebanen stillede jeg det samme spørgsmål til to andre instruktører og de stillede sig uforstående over for spørgsmålet, mens de dog smilede skævt til hinanden jeg spurgte også om DJ havde en liste over samtlige instruktører som var aktive og det bekræftede de og som en sagde, "Hvis ikke DJ havde en liste over hvor mange instruktører der var uddannet, kunne DJ heller ikke indkalde dem til efteruddannelse" capiche
Jeg kan se på din skrivestil, at du kalder folk både det ene og ande, fik du en over øjet igår af din kikkert, så du kom til at ligne Mikkel Kessler jeg troede en riffelinstruktør selv kunne skyde sin riffel ind, uden at få hjælp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 19:36

Nej ikke engang det og du kan ikke se om låsen er der eller ej

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-05-10 19:40

Vil du anbefale at man peger på nogen eller noget med en riffel til " dine " elever, er det korrekt våbenbehandling, du selv levere her i sin sædvanlige dum arrogante facon og nu med egne billeder, ja eller nej

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 19:44

Sandhedsvidne du taler stadig uden om, men den går ikke. Spørgsmålet er ikke om DJ har en liste eller ej...
Spørgsmålet er om Du har konstateret om jeg ikke stå¨r på den og hvilken liste der er tale om.
Det har du ikke formået at svare på. Du kan spørge hvem du vil - hvis de heller ikke vil stå frem og bevise, at jeg ikke står der, så kan ingen bruge dine spørgerrier til noget som helst..
Jeg kunne jo ligeså godt spørge: Kender I Sandhedsvidnet. Jeg spurgte hans peter nede i brusen i dag, jeg spurgte præsten,jeg spurgte skole læren og nu vil jeg gå en tur i byen og råbe hvem kender Sandhedsvidnet? Han står ikke på listen-------Du er sku` for langt ude, du sidder i mudder til halsen..

Kom nu frem med den undskyldning istædet for at gøre det værre for dig selv....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 19:49

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-05-10 19:40

--------------------------------------------------------------------------------
Vil du anbefale at man peger på nogen eller noget med en riffel til " dine " elever, er det korrekt våbenbehandling, du selv levere her i sin sædvanlige dum arrogante facon og nu med egne billeder, ja eller nej

-------------------------------------------------------------------------------------
Er du fotografen?

Han er ikke fire fem meter høj, så han eller rettere hun følt sig bestemt ikke truet. Desuden havde hun set mig tage riffelen ud af bilen og at den var tom..
Du er ikke spor riffelkyndig - prøv at tegne en streg fra mundingen af min riffel også se hvor den streg ender.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 19:53

--------------------------------------------------------------------------------
Det er vi måske også. Peger du heller ikke direkte på fotografen med din riffel, hvor du sidder ved bukken måske.
----------------------------------------------------------------------------------
Nej Bette klovn det gør jeg altså ikke - se nu godt efter engang til......
alle andre kan gå ind på:
http://www.bb-jagt.dk/billeder.asp

Og ved selvsyn konstatere at Betterwisser ikke er våbenkyndig..........

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 19:56

Citat
Desuden havde hun set mig tage riffelen ud af bilen og at den var tom..

- nu er jeg sgu ved at få helt ondt af staklen, er der flere sygehuse tilbage derovre?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-05-10 19:58

Knudsen jeg skal da ikke give dig en undskyldning for noget som helst hvis ikke dine "kolleger" kender til din eksistens sååååååååååååååååå...... MEN kan du så fortælle mig hvordan DJ kan indkalde til efteruddannelse hvis ikke DE har en liste og hvordan kan samtlige instruktører hjælpe og kontakte hinanden hvis ikke DE har en liste capiche

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-05-10 20:01

Så det vil du anbefale over for alle dine elever, som korrekt våbenbenbehandling, og de ville kunne bestå riffelprøven med en sådan situation som du levere her på et sølvfad. Kender du 45 gr. reglen, nå nej selvfølgelig ikke.

Prøv at sende dette billede af riffelinstruktør med mange opfølgningskurser som kun du har deltaget i, til DJ´s riffelkordinator Bent Ballegård Knudsen, og spørg ham om det er korrekt bejtening af skydevåben og det gælder også luftbøsser. Det er det jeg siger at ravl og krat kunne godkendes, hvis du altså er godkendt det måtte vores renome´forbyde.
Jeg viste hende at den var tom, vor herre bevares os, lettede du på låget indtil kramkisten din.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-05-10 20:17

Hold da helt kæft hvor kan det her ellers føre hen? først påstod Knudsen at man skulle skyde til mindst guld og det viser sig at være sølv, men i Knudsens verden er det så guld, hvad er så det næste? skydning til diamant
Nu påstår Knudsen der ikke er en liste over riffelinstruktører, jeg troede ellers DJ havde fået orden i deres administration, men det har de åbenbart ikke, alt flyder stadig efter Knudsens udtalelser MEN det værste af det hele er, at efter Knudsens udtalelser, så er der ingen liste, det vil sige samtlige instruktører har ikke fået efteruddannelse i mange år, føj for den lede det er ikke særlig betryggende at vide og som Betterwisser har opdaget så har vores "riffelinstruktør" en sløset våbenbehandling, haaaaaaaaaaaaaleluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuja

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-05-10 20:19

Den er ikke sløset, den er livsfarlig ikke at forglemme

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-05-10 20:32

Kære venner! I behøver ikke frygte at bb1 skal undervise vordende jagttegnsaspiranter eller riffelskytter om noget, da han ikke kommer i betragtning som underviser eller medhjælper - jeg har lige hørt fra sædvanligvis velunderrettet kilde, at hans navn godt nok er med på den famøse liste, men han er tilføjet med usynligt blæk, så ingen behøver frygte hans genialiteter udi undervisningens svære kunst !!

Øjenvidnet4°

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 20:38

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-05-10 19:58

--------------------------------------------------------------------------------
Knudsen jeg skal da ikke give dig en undskyldning for noget som helst hvis ikke dine "kolleger" kender til din eksistens sååååååååååååååååå...... MEN kan du så fortælle mig hvordan DJ kan indkalde til efteruddannelse hvis ikke DE har en liste og hvordan kan samtlige instruktører hjælpe og kontakte hinanden hvis ikke DE har en liste capiche
-----------------------------------------------------------------------------------------

Hvor er dit bevis på at dem du har spurgt ikke kender mig? Desuden har DJ så mange instruktører så ikke alle kender alle, men igen en hver torsk kan påstår at han har spurgt poul om per-deri ligger der intet bevis... Kom nu med beviset ellers kalder jeg dig

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 20:50

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-05-10 20:17

--------------------------------------------------------------------------------
Hold da helt kæft hvor kan det her ellers føre hen? først påstod Knudsen at man skulle skyde til mindst guld og det viser sig at være sølv, men i Knudsens verden er det så guld, hvad er så det næste? skydning til diamant
Nu påstår Knudsen der ikke er en liste over riffelinstruktører, jeg troede ellers DJ havde fået orden i deres administration, men det har de åbenbart ikke, alt flyder stadig efter Knudsens udtalelser MEN det værste af det hele er, at efter Knudsens udtalelser, så er der ingen liste, det vil sige samtlige instruktører har ikke fået efteruddannelse i mange år, føj for den lede det er ikke særlig betryggende at vide og som Betterwisser har opdaget så har vores "riffelinstruktør" en sløset våbenbehandling, haaaaaaaaaaaaaleluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuja
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanhedsvidne for anden gang hold nu op med dine løgne. Hvor har jeg påstået at der ikke findes en liste over de personer, der har bestået riffelinstruktør kurserne???

Du kan vride dig og skabe dig lige så meget du vil. Du er i denne sag taget i en løgn og det er slet ikke første gang - løgenhals

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-05-10 20:50

Jeg er dybt skuffet over dig, Bent Ballegaard-Andersen !!

Du lovede at ville behandle mig pænt hvis du fik mit navn - det fik du, men hvad er der sket: Forhånelser og latterliggørelser af min person, samt skyld for at lyve !! Jeg skulle have lyttet til min broder K.W.Nielsen som sagde, at jeg ikke kunne stole på dig. Han fik desværre ret, men sådan er livet - men vi skal videre !
Iøvrigt er jeg blevet opfordret til at søge en stilling hos DJ som riffelskyttekoordinator, fordi tingene flyder i forbundet. Det kunne være spændende, men det fordrer at jeg skal være medlem af DJ og det er virkelig en hurdle for mig. Tænk om der skulle være flere typer som Ballegaard-Thomsen - er han måske i familie med Tummelumsen - nej jeg må slå den tanke ud af hovedet og lade DJ være DJ.

Med højagtelse
Provsten1 til Ballegaarden

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 20:58

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-05-10 21:11

Raketten skriver Sanhedsvidne for anden gang hold nu op med dine løgne. Hvor har jeg påstået at der ikke findes en liste over de personer, der har bestået riffelinstruktør kurserne???
AHAAAAAAAAAA så findes der en liste, så har jeg jo ret i det jeg har fået at vide, kan du snart finde ud af det Knudsen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 21:45

Sanhedsvidne du har endnu ikke bevidst en skid - hvad er det for en liste du har set?
Det har du ikke kunne svare på - kom nu med svaret løgenhals......

Hvilken list er det jeg ikke er opført på???????????????????????????????????????

Kom nu med svaret vi har alle ventes nu i dagevis.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-05-10 22:39

Raketten skriver at Sanhedsvidne du har endnu ikke bevidst en skid - det har jeg da, fordi DU Knudsen skriver at Hvor har jeg påstået at der ikke findes en liste over de personer, der har bestået riffelinstruktør kurserne??? altså Knudsen ordet IKKEsom du har skrevet, forstår jeg sådan, at listen findes, capiche og som de fire riffelinstruktører der bliver brugt rigtig meget på skydebanerne, har udtalt
Citat
"Hvis ikke DJ havde en liste over hvor mange instruktører der var uddannet, kunne DJ heller ikke indkalde dem til efteruddannelse"

Er det så svært at forstå, jeg tror sku du har fået en over øjet igår af kikkerten Raket "Kessler" Knudsen, æhhhhhhhhhhhhhhhhh har du været i Urlev for at skyde på det sidste???

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-05-10 23:07

Jeg mener vi skal have en lille go`nat vits om Jøgern Leth
Den lille thai-pige
Thai-pigen fik den så hårdt bagfra, at hun ramte sengegavlen og ødelagde fortænderne.

Jørgen Leth sagde:
- Det er jeg sgu ked af, jeg skal nok give dig erstatning.

Hun svarede:
- Pyt med det, det er jo bare mælketænder.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-05-10 23:15

Citat
Der er på mine billeder ikke brud en eneste lov given regel hold dog op mand med at fyre sådan noget vrøvl af selvom jeg har bevidst at du er fuld af løgn.

Jeg har lagt et link ind, så alle har kunnet se billederne og ikke en eneste har givet dig ret - så hold dog op mand. Det er til at brække sig over,din uvidenhed.....

Kære bb1

Som riffelinstruktør giver jeg Betterwisser ret i, at din våbenbetjening jævnfør dit billede på din hjemmeside ikke er OK.
TRD

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 23:16

Sandhedsvid giv dog op din stakkel du modsiger jo dig selv - kom nu frem med noget holdbart.

Hvad er det for en liste,som mit navn ikke findes på????????????????????????????????????????

Desuden så har Jørgen Leth hvis ikke haft med Thaipiger at gøre, selvom han boede på Tahiti
Thaipiger er noget ganske andet. Jeg kender nogle stykker,men er dog gift med en dejlig pige fra et helt andet land - er du misundelig? Det forstår jeg godt min kone er nu en ældre dame på over 50 at hun ser meget yngre ud er fordi hun har været snart 30 år i køleskab, men det kunne du jo heller ikke vide og sådan er der så meget du ikke ved - så tag du at holde min kone uden for dette her. Jeg har jo heller ikke generet din. Hvis du da har en jeg tvivler - du må være yderst speciel at leve sammen med.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 23:20

TRD Hvorfor ikke? Hvilken lov regel er brudt?

Betteweiser har ikke kunne bevise sin påstand om ikke åben lås - kan du.....
Bettewisser har ikke kunnet bevise at riffelen peger på nogen kan du.......

Nej vel, så stop piben ind og gå i seng,så tænker du nok fornuftig imorgen.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-05-10 23:22

Raket Knudsen hold du nu selv din kone udenfor, jeg har ikke bragt hende på banen, men er det et af dine usle måder at aflede opmærksomheden på, ved at inddrage hende dit sølle drog
Bevis hvor jeg har modsagt mig selv

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 23:30

Niksen biksen Sandhedsvidne du har vrøvlet nok - svar mig nu lige først på det jeg har spurgt dig om,så kan vi senere fortsætte med andre spørgsmål...

Til TRD. Nu jeg er inde. Se på billedet igen http://www.bb-jagt.dk/billeder.asp

Og svar så på hvor står fotografen og hvor peger riffelen hend (billedet af bukken )
På det andet omtalte billede har jeg riffelen over skulderen......

Jeres påstand holder ikke en meter.
Og Igen Sandhedsvidne hvor ligger Tahiti................ Hedder det Thaitipiger måske, det udtryk har jeg aldrig hørt før - det er næsten Stounbergsk.........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 01:55

Ballegaard.
Man kan tydeligt se ind i mundingen på den Steyr du har anbragt hen over bukken. Den peger ikke lige ind i synet på fotografen, men det er tæt på. En helt igennem tåbelig placering.

Hvad angår fotografiet af dig, siddende ved siden af den berømte mufflon under hegn, så vil du ikke kunne holde om kolbehalsen, hvis bundstykket var trukket tilbage.

Nu er der jo ikke sket nogen skade på dig selv eller andre, men med din utrættelige iver efter at påpege signalværdien i forbindelse med jagt (hue på hovedet og hænderne i lommen i forbindelse med en jagtafslutning) så burde du tænke meget mere over hvilke signaler du selv udsender.

Mvh.
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 05:07

Tomben svar:

1 forkert lig en lenial.......

2 prøv selv om du kan holde på rembøjle og kolbehals på samme tid..

Desuden så har en steir Manlicher ingen kolbehals men pistolgreb - men hvad det kan en våbenekspert jo heller ikke vide. Når han selv skyder med park og hale.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-05-10 06:09

Inden jeg skal i marken og hjælpe min søn, vil jeg for de ærede læsere lige svare Raket Knudsen, riffelinstruktør af guds nåde Raketten skriver at Igen Sandhedsvidne hvor ligger Tahiti................ Hedder det Thaitipiger måske, det udtryk har jeg aldrig hørt før hold nu op med alt dit vrøvl og blændværk for at aflede debatten om den liste du påstår ikke findes ude blandt skydeinstruktører, men som du godt vil indrømme findes fordi så kan de ikke drage nytte af hinandens hjælp jeg kender godt din kone bette ven, det behøver du ikke udbasunere, hvorfor skal hun blandes ind i alt det her, selv en vittighed kan du ikke læse og forstå dit sølle skrog
På billedet er det ikke meget galt at den riffel peger lige ind i kameralinsen og det er er ikke godt og bare den bemærkning hvor du skriver at Desuden havde hun set mig tage riffelen ud af bilen og at den var tom.. beviser du godt ved den våbenbehandling er helt ude i hampen

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-05-10 06:37

Så alt i alt er det godt, at du ikke findes på den EKSISTERENDE liste over aktive instruktører - du er jo farlig for dine omgivelser. Spørgsmålet er, om ikke det er på tide at indberette dig til DJ, således du kan få en officiel status over dine engagementer i foreningen.
Din helt usmagelige inddragelse af din kone, fortæller alt om din feje og usympatiske facon for argumentation - du inddrog hende selv, din narrøv, så lad være med at angribe andre for dette!! Du udnytter alt og alle i din evige kamp for at få ret, selv din egen familie - fy for helvede
Din kone må sgu' være gjort af et godt stof, ellers var hun måske rendt hjemmefra for længe siden;
men det er aldrig for sent

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 10:11

Tomben svar:

1 forkert lig en lenial.......
Svar: Man kan stadig se ned i mundingen.
2 prøv selv om du kan holde på rembøjle og kolbehals på samme tid..
Svar: Du holder stadig på kolbehalsen.
Desuden så har en steir Manlicher ingen kolbehals men pistolgreb - men hvad det kan en våbenekspert jo heller ikke vide. Når han selv skyder med park og hale.....

Svar: Uanset at der er tale om et pistolgreb, så hedder det stadig kolbehalsen.

Jeg ejer ikke nogen Parker Hale. I øvrigt en fortræffelig riffel, hvor det kun er uvidende våbensnobbere der af en eller anden grund har lyttet til ukvalificeret tale.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 10:15

Ballegaard:
Din kække bøsseføring stikker også lidt i øjnene. Bøssen er knækket, og så er den Mufflon barberet, men du kunne jo tabe bøssen ned over tæerne på de omkringstående, og der kunne komme jord i løbene etc. . Bruger du remmen til at holde bukserne oppe?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 10:57

Nej nu er du sku`for langt ude
Men hjælpen er på vej en riffel kan ikke knækkes - jo, for sørgen da en knækriffel,men en sådan er det altså ikke jeg skyder med.
Det burde du som våbenkyndig eksper for D. S. L. da sagtens kunne se, når du nu kan se om et billede er taget fra den ene eller anden vinkel eller med selvudløser.....

Nåee hvad en selvudløser er har du vel også glemt - denne tilstand kaldes dement.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 12:22

Jae - der er meget du ikke ved Ballegaard. Tilstanden kaldes altså demens.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 04-05-10 12:32

Kære bb1

Din brovtne og usmagelige facon giver jeg ikke meget for, når du vil argumenterer for din ret men for at citere noget du skrev til mig.
Citat
Bettewisser har ikke kunnet bevise at riffelen peger på nogen kan du.......
Nej vel, så stop piben ind og gå i seng,så tænker du nok fornuftig imorgen.....
DJ
Jeg er riffelinstruktør og den måde din skødesløse våbenbetjening signalere på billedet, er ikke noget vi lære hos DJ.
Uanset hvordan du vender og drejer tingene så hedder det kolbehals, med eller uden pistolgreb.
Din argumentation for, det er iorden at lægge riflen sådan, er her, men det har du måske ikke udtalt?
Citat
Desuden havde hun set mig tage riffelen ud af bilen og at den var tom..

Hvor har du lært det på og hvor står det skrevet?
Jeg kender mange af min kollegaer som er utrolig seriøse med deres hverv som instruktør, men den signalværdi du udstråler, er under al kritik.
Et andet billede som ikke har meget med riffel at gøre, er den arrogante måde du bære din haglbøsse på, som også fremgår af din egen fremstillede billedserie.
Til sidst har jeg ikke kunnet finde dig som aktiv instruktør, hvor lang tid siden er det du har været på efteruddannels og hvornår har du sidst stået for en skydning?
TRD

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 13:33

Ballegaard

Når vi nu er ved de fine nuancer i jæger/våbensproget, så siger man altså at riflen er afladt og ikke tom. Du skriver selv følgende:
Citat
Desuden havde hun set mig tage riffelen ud af bilen og at den var tom..

Som du selv skriver tidligere i dag, så er en knæklåsriffel altså noget man "knækker" - når den skal åbnes. "Kend den på knækket gamle jas".

Med venlig hilsen
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 13:43

Ballegaard
Jeg opdeler mine kommentarer, for at du ikke kløws i de mange spøjse ord.

Man knækker en bøsse, og en sådan fætter er som regel konstrueret med "knæklås" som igen kan være en sidelåsbøsse, en boxlåsbøsse etc. etc. Jeg ved godt det er svært at finde rundt i, men alligevel . . . . . Man knækker altså bøssen eller knæklåsriflen. OK, man kan også sige "man åbner bøssen" - som når man åbner en riffellås, men helt fra gammel tid siger man altså at man knækker bøssen.

Nordisk Våbenforum • Vis emne - Jagtprøven7. dec 2008 ... Jeg skal også vide om man skal aflade, når man skal over en grøft, under et hegn bla, bla, eller om det er nok at knække bøssen. ...

Silkeborg og Omegns JagtforeningFlere gange måtte jeg afsikre og knække bøssen og ned på knæ for at kravle igennem brombærkrat. Endelig ude, troede jeg, men det var ikke en lysning men en ...

Frivillig Jagtprøve - Odderjagt.dkMed knækket bøsse og tungen lige i munden. Statistik over frivillig jagtprøve 2010. Falling / Ålstrup Skydebane. Tilmeldte 102. Fremmødte 98 100 % ...
www.odderjagt.dk/udvalgene/frivillig-jagtproeve.aspx - Cached

. . . og således kunne jeg fortsætte.

Det er ikke rigtig din dag i dag - Ballegaard.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 13:44

Heller ikke i dag - Ballegaard.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 13:48

Sauer 90 de Luxe9. mar 2009 ... Sikring på kolbehalsmed seperat knap således at låsen kan åbnes og der kan aflades i sikret tilstand. Patronindikator på siden af låsestol. ...
www.huntershouse.dk/.../side1969-Sauer-90-de-Luxe.html - Cached - Lignende
Jagt og fiskeri > Jagt > Jagtgevær Benelli Montefeltro LINKS...Stærkt nedsat pga. skramme ved kolbehals. Vejl. 15.800,- Som på billedet men med ladegreb og patronudkasti venstre side.Halvautomaternes rolls royce, gerne ...
www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62789248

Uhadadadada . . . . det er jo næsten ikke til at bære.:-c Her har vi en selvudnævnt riffelinstruktør som ikke engang ved hvad delene på en riffel kaldes.

Øh! Kan din stol låses?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 13:56

Årh for Satan da. Nu forstår jeg, at du hævder, at mundingen på din riffel ikke vender mod fotografen.

Mundingen er ikke bagkappen - det er det der lille hul for enden af det lange metalløb der stikker frem over den lille buk.

Godt nok! Så fik vi lige klaret den også.

Med venlig hilsen

Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 14:00

Nede i Kragelund kalder man vistnok skæftet for "kæppen".

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 14:08

Ballegaard
Hvad kalder man så den dims du har siddende ovenpå din riffel, og som du kan kigge igennem.

Nu må vi have kortene på bordet. Ved Ballegaard blot en smule om jagtvåben?? Hvor lang er din riffelpibe - Ballegård. Hvor langt kan den skyde?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-05-10 16:43

Alle ved at en pibe er noget man ryger på. Den kan ikke skyde.

Er der flere gifler?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-05-10 16:54

Enhver kan med selvlæsning se at ravl og krat kunne bestå en instruktørprøve, og at der absolut ingen efterudannelse eller selektering er sket af egnede eller ikke egende i tidernes løb.

Det lyder så lidt betryggende at Bent Ballegård Knudsen ikke kan udøve gerningen længere, hvis han nogensinde har gjort det, det er nok igen foregået i hans egen blakkede fantasi, ellers bør vi andre vist gøre noget ved det, med hans opfattelser af våbenbetjening det kan vi eller DJ ikke lægge ryg til.

Enhver normal begavet mand ville have sagt tak for at der bliver gjort opmærksom på brølerene og få dem fjernet, men desværre er det i Ballegårds verden intet galt i det og det er det største problem at han privat er uvidende, lad gå med det, men når han gemmer sig bag DJ og deres uddannelser er det lidt en anden sag.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-05-10 17:30

Bravo betterwisser, fuldstændig rigtigt ramt

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 19:41

for det er hvad i har

Saur er en by i Tyskland, men det er også navnet på en middagsret Surkål og det er lige hvad I er nogle sure sture kåle hoveder...
Kan I nu more Jer alle tre - for jeg gider ikke mere føre en debat med Jer...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-05-10 20:42

- manden er rablende gal!!!!

Hva'så Ballespreder, har du hørt fra K.T.? Din mangeårige (40??) ven der sidder i toppen af DJ!!!
Jeg ved, at din sygdom gør dig ude af stand til at indrømme en løgn, og det er da synd for dig, men det kunne jo være K.T. ville være dig behjælpelig med den liste du ikke står på, ik'?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-05-10 23:13

indlæget taler for sig selv HR. Professer......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 23:24

Jeg tror helt bestemt at Ballegaard har fundet ud af, at der snart ankommer et par spørgsmål, som han får endda meget svært ved at klare sig udenom. Derfor agerer han nu håndsky og vil ikke lege med længere.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-10 23:32

Ballegaard skrev:
Saur er en by i Tyskland, men det er også navnet på en middagsret Surkål og det er lige hvad I er nogle sure sture kåle hoveder...
Kan I nu more Jer alle tre - for jeg gider ikke mere føre en debat med Jer...

Nej Ballegaard. Der er ikke nogen by i Tyskland som kaldes SAUR. Der ligger heller ikke nogen by i Tyskland som kaldes SAUER.

Nej Ballegaard. Der er ikke nogen ret i Tyskland som kaldes SAUR. Til gengæld er der noget som kaldes SAUERKRAUT.

Med venlig hilsen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-05-10 08:49

"Nu må vi have kortene på bordet. Ved Ballegaard blot en smule om jagtvåben?? Hvor lang er din riffelpibe - Ballegård. Hvor langt kan den skyde?"

Ovennævnte citat er fra Tonganeseren - lad os gætte lidt, da BalleBendt ikke vil leje med mere, fordi han hele tiden modsiger sig selv. På et tidspunkt pralede bb1 med, at han havde skudt en ræv på 200 mtr. afstand, hvilket iøvrigt er helt uansvarligt. - Hvis man skal følge den Ballegårdske logik, er hans løb 100 mtr. og derfor er skuddet i realiteten kun 100 mtr. ?? Så er det fuldt ud forsvarligt !!

De meget omtalte lister over riffelinstruktører og hundeinstruktører, som bb1 benægter eksistensen af, fik jeg i aftes bekræftet hos en god ven der selv er DJ tillidsmand og han rystede blot på hovedet med et opgivende himmelvendt blik ! "Du drømmer ikke om hvilke problemer vi har og har haft med det skvadderhoved - Safari Jensen er en ren sinke sammenlignet med Ballegård, for Jensen kan man stole på, uden man af den grund er enig med ham". Sådan ordret faldt ordene ! - "Det er fandme uhyggeligt, du" !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-05-10 10:30

- løse rygter - kan selv en fyre af.....
Tomben leger skole lære - hvor er du ikke det længere????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-05-10 11:06

Kære Øjenvidnet.
Det er, hvor nødigt jeg end vil indrømme det, helt umuligt at debattere med Ballegaard. Det hænger sammen med den store intelligens- og kulturforskel. Altså samme problemstilling, som når vi skal "samarbejde" med "ungabungalande", hvor man stadig befinder sig i den mørke middelalder - også kulturmæssigt. Jeg har ondt af være ambassadører i U-landene, som skal gebærde sig blandt analfabeter og fanatikere.
Forskellen på Ballegaards og vi andres viden er ganske enkelt for stor - desværre. Også evnen til at ændre sig og udvikle sig gør, at vi aldrig kommer ud af stedet.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-05-10 11:23

BalleBendt

Det er synd for dig, at dine fine "DJ-venner" ikke vil leje med dig mere, du er simpelthen kørt ud på et sidespor, fordi du er så frygtelig påståelig og bedrevidende, selvcentreret og total umulig at komme i kontakt med. At du samtidig er fuld af løgn gør jo bestemt ikke tingene bedre. Derfor har Stouenberg fuldstændig ret i følgende:

"bb1's mange ansigter

Der findes mange typer psykopater; nogle er aggressive, nogle er intelligente og nogle er mindre kloge, som Ballegaard. Nogle af de mest udbredte træk er:

• Kold ligegyldighed for andres følelser. Uansvarlighed og manglende hensyn til sociale normer, regler og forpligtelser.
• Manglende anger over at have såret andre.
• Manglende evne til at føle skyld eller lære af erfaring eller straf.
• Vedvarende uansvarlighed. Gentagne svigt i forhold til at passe arbejde og økonomiske forpligtelser.
• Patologisk løgnagtighed, også når løgnen er gennemskuelig, men nægter hårdnakket, at de lyver.
• Tydelig tendens til at skyde skylden på andre eller til at komme med bortforklaringer af den adfærd, der skaber problemer.
• Manglende evne til langvarige forhold, men har let ved at indlede dem. Promiskuøs seksuel adfærd. Hyppige partnerskift.
• Impulsivitet eller manglende evne til at planlægge, det gælder også realistisk langtidsplanlægning.
• Glathed/overfladisk charme. Udadvendt og underholdende.
• Selvcentreret har storhedsideer om egen værdi.
• Keder sig let og har behov for nye impulser.
• Bluffmageri/manipulation.

Kilde: Charmør og tyran af Alv A. Dahl og Aud Dalsegg."

Ærbødigst
Øjenvidnet4½°

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-05-10 13:42

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-05-10 09:08

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
I det heletaget så har du ret i at meget af det der skrives her inde er det rene pladder,som slet ikke burde kastesud i det offentlige rum af voksne mennesker,men sådan er det altså, nogle kan ikke tåle at høre sandheden og vil ikke indrømme når de tager fejl selv

- ja, jeg kan godt se du har et problem der bb1...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-05-10 10:32

--------------------------------------------------------------------------------
Det er den første indrømmelse fra Stounberg nogen sinde

Kære Bent Ballegaard Knudsen.

Kan du måske forklare mig sammenhængen mellem de 2 indlæg. Hvad får dig til at skrive følgende:

Det er den første indrømmelse fra Stounberg nogen sinde

Der er jo hverken hoved eller hale i dit svar. Vær nu sød - Ballegaard - og forklar mig hvad der fes gennem dit hovede - da du skrev linien.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-05-10 14:33

Jeg har skrevet at du ingen svar kan få, før du har svaret på mine spørgsmål...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-05-10 15:24

Nu kan man bedre forstå BaldeBendts manglende succes med sin hunde-træning, både på prøver og på jagt: Han mangler forståelsen for det lille ord -[B] konsekvens[B] . Det forstår han ganske enkelt ikke betydningen af, senest har han jo her på KanDu skrevet, at han ikke vil debattere med nogen mere og hvad sker der ? Blot et lille forkert ord (i BaldeBents optik) så farer han i tastaturet med alverdens beskyldninger om løgn og svie !!
Min gode ven, som tidligere omtalt, har ligeledes sagt, at BaldeBendts optræden som hundeinstruktør var en katastrofe af format - ikke alene skældte han folks hunde ud på en helt forkert og tilfældig måde, ofte halve timer efter en forseelse, for derefter at latterliggøre førerne i de andre kursisters påhør - det kan man bare ikke tillade sig !! Når han så forsøgte at få hunden til at lystre, mislykkedes det i 8 af 10 tilfælde - Så naturligvis kan han ikke bruges i sådanne sammenhænge og derfor er han strøget af listerne

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-05-10 15:52

Citat
lad os gætte lidt

Det gør i da hele tiden.
Jeg vil "skyde" på i er pensionister,alle til hobe.(Måske førtids).(Ellers havde i vel ikke tid til at spilde alt jeres "krudt" her på Kandu,døgnet rundt). Derfor synes jeg ikke i er kommet ret langt,sådan "takt og tone" mæssig.Jeres indlæg kunne sagtens være forfattet af elever i 5/6 klasse.

Citat
Forskellen på Ballegaards og vi andres viden er ganske enkelt for stor - desværre.

Jojo,men i kan jo gøre en insats,for at inhente det fornødne.Forøvrigt sjældent at se,i kommer med sådan en selverkendelse.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-05-10 16:09

Citat
Det er den første indrømmelse fra Stounberg nogen sinde

- jeg tror, at hans kone har tegnet for ham hvad jeg mente, jeg er blevet udelukket...

At afkræve Ballesprederen et ærligt og SANDT svar på et indlæg, er lige så umuligt som at bede ham om at vågne op som mongol i morgen tidlig; og alligevel, hvis han blev tvunget, ville han foretrække de russiske stepper...

Ærlighed og sandhed er fremmedord for ham...

PS: Mosebaek, dejligt at se du interesserer dig for jagt...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-05-10 16:21

Citat
PS: Mosebaek, dejligt at se du interesserer dig for jagt

Jeg interesserer mig for lumske intriger og ondskabsfuldheder.Prøver at analysere dem.
Hvad ligger der bag???

Gik selv på jagt,i mine unge år...... indtil jeg blev dyreven.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-05-10 16:44

Jeg har skrevet at du ingen svar kan få, før du har svaret på mine spørgsmål...
. . . skrev Ballegaard.

Hvad mener du? Til hvem og hvorfor et så dumt spørgsmål?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-05-10 17:11

se blot længere oppe i denne tråd - svære er det ikke..

Til Øjenvidnet. Jeg befinder mig ikke som dig på blå stue, derfor kan jeg slet ikke forstå alt det vrøvel du fyre af. Det er og bliver vrøvl og det kræver intet svar..

Så igen hylerne får ikke længere svar fra mig!!!!!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 05-05-10 17:36

se blot længere oppe i denne tråd - svære er det ikke..

Til Øjenvidnet. Jeg befinder mig ikke som dig på blå stue, derfor kan jeg slet ikke forstå alt det vrøvel du fyre af. Det er og bliver vrøvl og det kræver intet svar..

Så igen hylerne får ikke længere svar fra mig!!!!!!!

Hvad kalder du så det

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-05-10 20:15

Hylerne bliver hele tiden brugt af Ballemanden, menes der hermed små hjælpeløse sælunger eller hu, den køre monotont hele tiden kan der gives en forklaring

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-05-10 21:07

ja, sådan opføre hylere sig....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-05-10 21:15

Nådadada. Hvad er du så? Gedebuk på aftægt?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-05-10 21:17

Heh, du er squ en sølle galt. Hvis du ved hvad det er for en fætter. Eller måske en kapun? Den skræpper op.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-05-10 21:34

Nå det er os du hyller, ja det kan jeg bedre fostås, med al den hjælp vi forskellige uden undtagelse har givet dig , så er det derfor at dette ord så tids dukker op, når vi debattere lidt omkring alm våbenbehandling, jagtetik. Det skrives nu mest korrekt HYLLER.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-05-10 22:50

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-05-10 01:22

Jeg tror at Ballegaard har ædt noget han ikke tåler, så vi kan lige så godt slutte tråden nu. Men når der kommer nyt fra landsmødet, skal det da kommenteres. Det kan jo være, at Ballegaard er nyt medlem af DLS - og tilmed hundekoordinator.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-05-10 01:23

Tak for svaret Provsten1.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-05-10 06:12

Mange tak for POING, Tonganeser.

Mvh
Provsten1