/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke stoppe lyden i Powerpoint
Fra : Jeanrex
Vist : 492 gange
80 point
Dato : 02-05-10 22:28

Hej.

Jeg har problemer med at stoppe musiknummer i powerpoint, når der det køre over flere billeder.
Det jeg gør, at at jeg indsætter et stykke musik fra en fil, hvorved der kommer et lille højtalerikon frem. Herefter vælger jeg brugerdefineret animation. Opgaveruden for brugerdefinerede animationer åbnes nu til højre på skærmen. Jeg højreklikker på mit lydklip og vælger "indsillinger for effekt". Nu skulle jeg kunne indstille startmetode og stopmetode. Men det virker ikke. Musikken fortsætter hen over andre dias, selv om jeg har valgt at stoppe musikken ved, et bestemt nr..
Er der nogle der kan hjælpe, vil jeg være taknemlig.
Tak
Jean.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 22:43

Ved ikke om det lige gælder for dig?

men har du valget ? follow show, under indstillinger for samme/ dias
Mener du skal 'INDLÆGGE' musikken ? bagefter og GEMT/ og ikke tilføje det.
Eller bare klikke på LYDKLIPPET og sætte reglerne DER,
må ærlig indrømme, at jeg er LOST på den side, af MS Office

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 22:44

Citat
powerpoint,

Årgang ?

Kommentar
Fra : Jeanrex

Dato : 02-05-10 23:13

Mit powerpoint er 2007. Håber at det siger dig noget...

Kommentar
Fra : Jeanrex

Dato : 02-05-10 23:15

Og jeg skal også lige sige, at jeg har indlagt musikken bagefter, at dias er sat op på en række....

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 23:41

Skal du ABSOLUT bruge PowerPoint.
?++??
Ellers findes der mange og bedre alternativer til det / flash, som kan afspille af alle,
men heller ikke redigeres af?_ dem du sender det til.

Et skud på tasken kune være ? jeg har glemt dem I_DAG.
Men http://www.adobe.com/products/presenter/
er et særdeles KRAFTIG våben, til at sende GODE Hilsner
kan det hele og meget mere_ plus du kan lægge egne klip´s lyd
og TXT på hvad der passer dig, se på deres hjemmeside

Du er velkommen til programmet, da jeg går ind for FRI fildeling

Hvilket HALVDELEN af Danmark/ kan_du! også gør, MEN giver ikke udtryk for DET

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-05-10 23:49

Herefter vælger jeg brugerdefineret animation.
Måske derfor lyden ikke følger STREAM=animation
Bruger kun PowerPoint til få udgaver, af tilsendte filer.

Kommentar
Fra : Jeanrex

Dato : 03-05-10 12:10

Kære Disken.
Mange tak for dine svar. Nu er det sådan, at jeg bruger Powerpoint, og det er i det program, at jeg søger en løsning. Og din løsning med at jeg skifter til et andet program, er måske god for nogle, men er ikke lige den løsning, jeg ville vælge. Ikke mindst da power point kan fungere med lyd - det er set i andre sammenhænge.
Forløbig mange tak.
Jeanrex

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 16-05-10 16:50

Heya

Kan du ikke lige prøve at tjekke dette link og gennemgå intruduktionen og se om det kan hjælpe med at fikse dit lille lyd problem

http://office.microsoft.com/en-us/powerpoint/HA012303051033.aspx

Kommentar
Fra : Jeanrex

Dato : 12-07-10 14:48

Sorry, at jeg ikke har fået svaret dig før. Det skyldes tidsmangel. Tusinde tak, det er til en stor hjælp.
Jean Rex

Kommentar
Fra : Jeanrex

Dato : 12-07-10 14:51

Men jeg har et andet spørgsmål omkring powerpoint: Når et dias står på skærmen går den efter 10 sekunder i sort. Billedet bliver altså ikke stående.