/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Beviset...
Fra : bb1
Vist : 777 gange
100 point
Dato : 02-05-10 20:34

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-05-10 12:23

--------------------------------------------------------------------------------
Nu er det ikke Schindlers liste vi taler om Knudsen, det er en liste om hvem der i DK er aktive riffelinstruktører. hvis du stadig er AKTIV riffelinstruktør så bevis det, hvornår har du sidst stået for en skydning men har jeg taget fejl, giver jeg dig selvfølgelig en undskyldning, men det kræver du dokumenterer JEG tager fejl, capiche
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg skal ikke bevise det mindste. Der er dig der skriver/påstår at jeg ikke er på en eller anden liste og jeg spørger så dig - hvilken liste.. Det har du ikke svaret på. Altså ved du som sædvanligt ingen ting!!
Jeg kræver et svar fra dig: Hvilken liste er det??? Havd skal denne liste bruges til ? Og hvorfor har netop du denne liste??

Som sædvanligt når I bliver trængt og I afkræves et svar, så udelukkes jeg eller tråden bliver lukket, men denne gang skal jeg nok holde den åben.
For nu må disse løgne snart høre op - fortæl nu hvor du har det fra???? Det kan da ikke være så svært..

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-05-10 06:23

En skønne god morgen, lille Ballegaard-Knudsen.

Nå, har du nu igen rodet dig ud i noget snavs du ikke kan finde ud af ?
Er det virkeligt rigtigt, at du ikke som instruktør har en kopi af denne liste ? Selv jeg, der ikke engang er medlem af DJ, ved den eksisterer så hvis jeg var dig ville jeg straks forlange en forklaring af DJ - det er ganske enkelt noget svineri !

"Som sædvanligt når I bliver trængt og I afkræves et svar, så udelukkes jeg eller tråden bliver lukket, men denne gang skal jeg nok holde den åben."

I dette citat fra tråden skriver du om udelukkelse og nedlukkede tråde ? Men du indrømmer samtidig, at du selv bruger disse ufine metoder, men denne gang nok skal holde tråden åben ???
Hvem skal du holde den åben for ? De personer du henvender dig til har du jo blacklisted, så de kan ikke svare dig - så hvad nytte skal den åbne tråd gøre ??

Tag dig nu god tid med nogle fornuftige svar, det vil jeg se frem til.

Med ønsket for en god dag.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 09:42

Provsten.
Hvorfor blander du dig så usagligt. Hvor har jeg skrevet, at jeg ikke har kendskab til,hvem der er skydeinstruktøre i DJ ?
Det er jo slet ikke det spørgsmålet handler om - jeg ved alt hvad jeg skal vide i den forbindelse

Det det drejer sig om er Sandhedsvidnet påstand om, at jeg ikke findes på den liste, som om jeg slet ikke er riffelinstruktør og så er det jeg spørger ham - hvad er det for en liste, som jeg ikke er opført på????????????????????????????????????????

Hvor svært kan det være, selv et lille barn,der kan læse kan da forklare hvor han har læst det han påstår han har læst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Med hensyn til Blacklistning så er der jo intet problem i det - du kunne jo uden problemer forsøge at rede stikket hjem og I har jo tidligere indrømmet, at I skam mail`er sammen!!!
- men det er svært for jer at indrømme en løgn, men nu er I altså to om det, så må der da også være to af Jer til at komme med svaret: Hvilken liste er der tale om????
Hvor kan man finde den???? Hvor gammel er den?? Og hvilket formål har den?? Jobbet er ulønnet..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-10 09:59

bb1's mange ansigter

Der findes mange typer psykopater; nogle er aggressive, nogle er intelligente og nogle er mindre kloge, som Ballegaard. Nogle af de mest udbredte træk er:

• Kold ligegyldighed for andres følelser. Uansvarlighed og manglende hensyn til sociale normer, regler og forpligtelser.
• Manglende anger over at have såret andre.
• Manglende evne til at føle skyld eller lære af erfaring eller straf.
• Vedvarende uansvarlighed. Gentagne svigt i forhold til at passe arbejde og økonomiske forpligtelser.
• Patologisk løgnagtighed, også når løgnen er gennemskuelig, men nægter hårdnakket, at de lyver.
• Tydelig tendens til at skyde skylden på andre eller til at komme med bortforklaringer af den adfærd, der skaber problemer.
• Manglende evne til langvarige forhold, men har let ved at indlede dem. Promiskuøs seksuel adfærd. Hyppige partnerskift.
• Impulsivitet eller manglende evne til at planlægge, det gælder også realistisk langtidsplanlægning.
• Glathed/overfladisk charme. Udadvendt og underholdende.
• Selvcentreret har storhedsideer om egen værdi.
• Keder sig let og har behov for nye impulser.
• Bluffmageri/manipulation.

Kilde: Charmør og tyran af Alv A. Dahl og Aud Dalsegg.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-05-10 10:38

Jamen kæreste Ballegaard-Knudsen.

Som jeg skrev i min kommentar til dig, synes jeg du skal kontakte DJ - det er dem der skylder dig en forklaring, ikke mig. Den liste der er omtalt, rummer navne og adresser på AKTIVE riffel-instruktører og det er den liste, så vidt jeg har forstået, som Sandhedsvidnet har henvist til. Hvor han har den fra, ved jeg ikke. Mit kendskab til eksistensen af denne liste har jeg fra en meget god ven, der også er riffelinstruktør - jeg har ikke selv set den, men genfortalt figurerer dit navn ikke på den, så som før omtalt - tal med DJ !
Hvad er det for nogle stik jeg skal redde hjem ? Jeg mailer ikke med nogen på KanDu, så jeg forstår ikke helt dine vrede spørgsmål ! Gik montering og indskydning af din nye kikkert ikke godt i går, siden du er så aggressiv ?
Jeg bad dig om at tænke dig om med dine svar til mig - det synes nu ikke at have været tilfældet

De allerbedste hilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 13:30

Provsten. Du har fået svaret i en anden tråd,så jeg gider ikke skrive det igen, men vil blot tilføje:
Du har altså heller ikke kunne svare på det jeg spørger om. Så igen, hvorfor blander du dig??
Hvorfor kaster du en ny påstand ind?? og Hvorfor påstår du stadig, at det er mig der har bevisbyrden???????
Men kan ikke svare på et spørgsmål ved at fremsætte nye påstande eller be` den der stiller spørgsmålet om selv af finde svaret..
Du skal spørge din instruktør ven om, hvilken liste det er han henviser til,enten ved at oplyse hvad listen bruges til ellers dens arkiv nr. vanskeligere er denne sag ikke..
Og så skal du forresten ikke true mig. Det finder jeg mig ikke i fra en sølle annonym stoder!!!!

Stå frem med dit eget navn,så vi er lige mænd, så skal jeg nok tænke på at behandle dig pænt.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 18:19

Nåe blev du tavs Provsten - sådan går det når man ikke kan bevise sine svinagtige påstande

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 03-05-10 18:40

Når det regner på provsten, så drypper det på bageren!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 19:55

Ja og det er sku` synd for bageren i sær når det ikke er ham, der lyver.....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 03-05-10 20:01

Ja! Stakkels bager. Jeg er kommet til at spise beviset

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-05-10 20:52

Håber ikke du også har fået ondt i maven....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-05-10 16:31

Det fik jeg ikke. Beviset var en giffel.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-05-10 18:22

Får jeg points denne gang BB1, du har aldrig har så mange hits på din stenalderside, siden jeg hjalp dig med dine 2 meget uheldige billeder, det er da det mindste du kan gøre for hintet eller hva.

Eller du tilhøre gruppen " al reklame er godt, også dårlig reklame ", så hit med dem, eller kan du give mig nogen fra Tonganeseren eller de andres indlæg ?.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 10:47

- poing kan da ikke gives til en der lyver......

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 21:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål