/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Egypten
Fra : Broderpivert
Vist : 646 gange
200 point
Dato : 02-05-10 20:02

Hej Allesammen.
Vi er en familie på 6 voksne som gerne vil til egypten.
Men vi leder self. efter et godt hotel til gode penge.
Er der nogle som har et par ideer til hvor man kan finde en rejse med hotel og hvor der er all included til billige penge.?? Vi rejser i midt juni.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-05-10 20:18

Ægypten kan være badeferie ved det røde hav, eller kultur ferie i Cairo og langs Nilen.
Hvad vil du.
På kulturferien duer det ikke med et fast hotel.

på badeferien kommer du bedst ved at kigge på særtilbuddene fra bureauerne. Husk at rejse fra Sverrig eller Tyskland kan være et godt alternativ , afhængihg af hvor i landet man bor.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-05-10 20:19

Glemte at skrive at juni er en dårlig tid til Ægypten.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 02-05-10 21:50

Det skal være badeferie. Hvorfor er juni ikke godt?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-05-10 22:13

Der er nærmest for varmt
Allerede her i begyndelsen af maj er dagtemperaturen over 30 °C
Men når man sidder inde i aircondition om dagen undgår man jo solskoldning.

Rødehavet er et sted man tager hen om vinteren for at nyde varmen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-05-10 22:16

Vejr udsigt for Sharm el sheikh

nat 22°C
dag 31°C

nat 23°C
dag. 33°C

nat 25°C
dag 35°C

Kommentar
Fra : oppes

Dato : 12-07-10 12:27

Var på En to ugers rejse -Egypten, Hurghada i februar måned. Varmt og solrigt var det 20-37 grader øgnet rundt. 2pers. med fly og morgenmad og aftensmad for 6400 kr. FOR OS TO. Billigt mener jeg. Vi rejste med Tyrkiet eksperten. OK det var ikke luxus ta selvbord men vi foretrækker at bruge pengene til udflugter påde på land og vand og det er der rige muliheder for. Og det er billigt at spise ude på de mange restauranter osse. Anbefales.