/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Download af gratis divx film ?
Fra : Tutsepigen
Vist : 861 gange
300 point
Dato : 02-05-10 19:16

Hej jeg kendte en en gang som fandt et sted man kunne downloade gratis divx film
Det var så smart at man kunne bare skrive årstal og vupti så kom alle de film fra det årstal
Men jeg husker desværre ikke hvad siden hed
For der var osse mange danske film
Har prøvet nogle af de tips her meeen syndste sgu ikke at de virker eller osse kan man kun se dem online altså ikke brænde dem hmm

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 300 point
Dato : 02-05-10 20:59

Der er gratis sider, men kun hvis man er i USA. Der er strammet op på al den pirateri, så du skal ikke regne med at få adgang til en sådan en side i Danmark.

Men du kan bruge DR gratis. Og Bonanza.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 02-05-10 21:03

thepiratebay.org

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-05-10 21:17

Ja prøv http://thepiratebay.org Du skal bruge et bittorrent program også kan du downloade mange film.
Hvis du brugere telenors net så er adressen spærret på grund af censur men du kan bare ændre din DNS server så virker det : http://www.piratgruppen.org/spip.php?article869

Godkendelse af svar
Fra : Tutsepigen

Dato : 02-05-10 23:57

Tak for svaret granner01.
Hmm ja det er der vel
Det er osse 1½ år siden at han var på den

Kommentar
Fra : Tutsepigen

Dato : 03-05-10 00:00

hej scootergrisen
det vil jeg prøv
Men jeg har dansknet så jeg håber ikke at der er problemer hos dem

Kommentar
Fra : Tutsepigen

Dato : 03-05-10 00:01

Hej steffen15
Prøver osse den imorgen for nu vil jeg snorke

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-05-10 09:54

Selv tak du.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 05-08-10 21:34

http://katz.cd/search?q=1984&type=movies

hold dig LANGT fra torrent´s de kan spore dig/ IP