/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jobsamtale mandag
Fra : LuffeA
Vist : 617 gange
100 point
Dato : 02-05-10 13:21

Jubiiiiii.....
Ingen forudgående jobansøgning.......har skrevet rigeligt de sidste 7 måneder

Et firma jeg kender lidt udefra og i den branche jeg har været i mange år "headhuntede" mig sent torsdag.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-05-10 13:22

Skal du til samtale mandag eller er mandag din første arbejdsdag?
Tillykke uanset det ene eller andet. Kan godt forstå at du er glad

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-05-10 13:29

Kan da kun sige tillykke og held med det...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-05-10 13:31

Godt gået Luffe, husk at få hovedet monteret igen, de der headhuntere er ikke til at spøge med

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-05-10 13:33

Kun en samtale om detaljer, jobbet er næsten mit, ihvertfald for en periode.

Jeg ser lige så meget frem til at ringe til den motherfucker kommune i morgen tidlig

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-05-10 13:33

- tillykke Luffe og pøj pøj...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-10 14:08

Held og lykke med samtalen og tillykke med tilbudet

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 02-05-10 14:45

Godt at høre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-05-10 14:47

Du ønskes tillykke og held og lykke med jobbet.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-05-10 18:02

Kanon... Og så i disse tider. Flot!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-05-10 18:37

Jamen velkommen i sultens slavehær!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-05-10 18:48

Det er bar dejlig

pøj pøj med i morgen

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-05-10 20:29

Rigtig meget tillykke.
Jeg glæder mig meget på dine vegne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-05-10 01:28

Man kan da kun blive optimist af alle Jeres tilkendegivelser

Det er nu en midlertidig opgave på få måneder som jeg var specialist i på mit tidligere job, men det kunne føre mere med sig.

Under alle omstændigheder pynter det på mit CV........og økonomien.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-05-10 06:18

Jeg fik det

Den "aktivitet" jeg har i kommunen med at ordne haver for pensionister er slet ikke morsom når man et par dage har krattet ukrudt op af fliser.......vi må ikke brænde lortet af

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-05-10 12:21

Tillykke tillykke