/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Bil forsikring
Fra : thoustrup
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 01-05-10 16:20

Vi skal nu til at have en ny invalidebil, det bliver en stor Fiat Ducato, med automatgear og højt tag, motoren bliver en 3,0 diesel med 165 hestekræfter.
Problemet er nu at forsikringsselskaberne vil have vildt meget for at forsikre den, da de jo tror at med så stor motor, er jeg ny byens vildeste racerkøre, hvilket jeg jo ikke er, men jeg kunne ikke få bilen med mindre motor, når den skulle være med automatgear.
Er der nogen her der har erfaring med hvilke selskaber jeg skal kontakte, for at få en rimelig forsikring?

med venlig hilsen

Steen Thoustrup

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-05-10 16:39
Kommentar
Fra : tino01

Dato : 01-05-10 16:52

Prøv GF forsikring - der er til at tale med.. og i de 25 år jeg har været medlem ( som det hedder9 har jeg fået ca. 25 % tilbage hvert år

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 01-05-10 18:17

har du hørt hos dansk handicapforbund? de har måske en aftale med et selskab. det har mange andre brancheforeninger, så hvorfor ikke også handicapforbundet.