/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Restaurenter i odense og fyn
Fra : OnkelJoachim
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 01-05-10 14:49

Hej alle.

Er der nogle som kan anbefale nogle rigtig gode/hyggelige restaurenter í odense og omegn.
Prislejet skal helst ligge omkring de max 2-300 pr. person

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-05-10 15:41

de gule sider

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-05-10 15:49

- har prøvet bror, de smager a' helvede til...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-05-10 16:57

Med det prisniveau har du kun råd til Jensens bøfhus med dertil hørende dårlige bøffer.

Ja Stouenberg de gule sider smager af helved til.

hawaii7

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 01-05-10 19:30

Sidste jeg spiste i Odense var på Boulevard Kroen. Lige over for kasernen på Sdr. boulevard. Det var en søndag, fantastisk tagselv bord..

Kokkene er vist nok dem der tidliger forpagtede Karlslund i Fruens bøge skoven.

Karlslund har fået meget dårlig omtale siden de skiftede forpagter.

Jensens Bøfhus i Odense, vil jeg bestemt ikke gøre reklame for, hvis det skal være den stil... er Bones i vindegalde langt at foretrække.

På Eydes i Kongensgade har jeg også spist godt en del gange...

vh Ben

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 02-05-10 14:47

Ja jeg har også fået Bouldevard Kroen anbefalet. Sjovt nok var det den jeg ville anbefale oz.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-05-10 14:54

Bouldevard Kroen
5 kokke huer af 5 mulige....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-05-10 16:12

Næh, Jensens Bøfhus er vist blevet discount, varer nok ikke længe før de bliver overtaget af McDonalds

Godkendelse af svar
Fra : OnkelJoachim

Dato : 09-05-10 16:32

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Eneste bud