/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
kontakter gemmer ikke på SIM kort
Fra : pk2dk99
Vist : 1259 gange
100 point
Dato : 30-04-10 15:12

Hej med jer

Jeg vil gerne have hjælp fra jer. Når jeg gemmer ny kontakt på min nokia 6300 eller sony ericson k750i så få jeg besked at sim memory er fuld. Jeg kan ikke gem nye nummer i sim kort.
Hvad skal jeg gøre? Venligst hjælpppppppppppppppppppppp

På forhånd tak
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 30-04-10 15:14

Og jeg har kun 149 kontakter i min sim kort memory

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-10 15:31

Kan du overkomme flere

Helt ærligt - sæt et memorykort i - simkortet har begrænset hukommelse

Eller skær ned på "vennekredsen"

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-04-10 15:31

Hvis de skal ligge på kortet, kan de vel sette nogle af dem du ikke bruger, eller måske gemme dem på telefonen...

vh Ben

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 110 point
Dato : 30-04-10 15:43

Tja hvis den siger der ikke er plads til flere så er der jo ikke plads til flere.
Du kan eventuelt kontakte din teleudbyder og spørge om du kan købe et kort med mere hukommelse.

Ellers kan du jo gemmen telefonnumre på din telefons hukommelse men så kommer de jo ikke med hvis du skifter simkort.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 30-04-10 15:45

Jeg har Lebara sim kort. der er kun plads til 150 personer. Kan man køb et simkort som har mere plads til kontakter?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-10 15:48

Det må du snakke med Lebara om....

Jeg tvivler....

Du vil vel heller ikke bilde os ind at du har brug for 150 kontakter

Hvis det virkelig er tilfældet så gem dem på anden vis (eller skift udbyder)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-10 16:18

Du kan da bare lægge kontakterne sammen så der er 2 stk i hver fil.

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 01-05-10 09:30

Tak for svaret scootergrisen. Jeg har kontaktet lebara mobil men de har ikke en sim som kan gem nummer over 150.