/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
Css sever.... hjælp!
Fra : mattiasdrengen
Vist : 850 gange
292 point
Dato : 29-04-10 22:38

Hej, jeg har lige her fornyelig købt en server over gameservers.com. altså jeg har forstand på hvordan man ligger ting ind og sådan... Meen altså jeg vil have est_admin, !menu(super admin) lavede af blackheart, og rpg_admin(som er den vigtigste at få til at du. jeg har lagt sourcerpg ind og alt det andet. men hvordan gør jeg mig selv admin og hvordan giver jeg mig selv Lvls !..

PS: Jeg bruger FTP mappen -

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 29-04-10 22:38

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 30-04-10 11:25

Nogle der har et svar ? bare skriv , man kan altid prøve , :D

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 30-04-10 12:02

Tror det var nemmere at spørge her.
http://forums.gameservers.com/

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 30-04-10 12:11

Der har vi spurgt

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 30-04-10 12:12

har brug for en god der vil hjælpe over skype og Teamviewer

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 30-04-10 15:46

CSS står ikke for counter strike hvis det er det du er ved at lave.
CSS står for cascading style sheets og er noget man kan bruge iforbindelse med hjemmesider.
Så det nok bedre at spørge i computer spil sektionen hvis der er sådan en.

Annuller spørgsmålet
Fra : mattiasdrengen

Dato : 09-07-10 11:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål