/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvor dum har man lov at være?
Fra : bb1
Vist : 750 gange
100 point
Dato : 28-04-10 23:44

Øjenvidnet kan ikke tåle at høre sandheden om sig selv. Det har han tydelig vist med sine indlæg i en ellers ganske fornuftig tråd, som handlede om,hvordan vi behandler vore hunde.

At blive personlig i sin kritik af andre behøver man som tidligere nævnt ikke have en studenterhue på hovedet for,at vedkende at man ikke magter alt er derimod langt svære også er det at man griber til det halmstrå, at svine andre til - fordi man ikke evner andet.

Jeg håber at andre efter hånden kan se og forstå, hvem det er der den enegang efter den anden ødelægger i øvrigt gode og indformative tråde her inde.

Jeg håber efterhånden at andre kan se, hvorfor jeg udelukker nogle fra at deltage i mine tråde

Hånden på hjertet ville I ikke selv gøre det samme?????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-04-10 08:33

Citat
Hvor dum har man lov at være?

- for dit vedkommende bb1 er der åbenbart ingen grænser...

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 29-04-10 08:49

Stouenberg

Jeg tror både du og jeg er fortabte i bb1's verden, så jeg vil gerne støtte dig i dit udsagn..

Må bb1's r.. klø og hans arme være for korte - det er scener vi gerne ville se !

Med forårshilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-10 12:14

Citat
Hvor dum har man lov at være?

Lille spejl på væggen der..... Har svaret hvis du kigger i det....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-04-10 16:19

- jeg tror sgu hans støttepædagog har slukket for "puteren"...

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 30-04-10 08:39

Til Stouenberg

Pas på med alt for lange ord .... det forvirrer staklen

Man har lyst til at sige: Dum - dummere - Ballegaard !!!

En rigtig god dag til alle gentlemen og Ballegaard, trods alt !

De bedste forårshilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-05-10 07:53

BB1 hvad får du ud af, mere eller mindre bevist, for din egen pc har vist en grim form for virus, at gøre dig selv til endnu større uvidende narrehat, som kun kan råbe kloge Åge, og uvidende tumper efter alt og alle med dine personangreb, for svar er det jo ikke ligefrem det du disker op med?

Enhver kan kontrollere om spørgsmålet wattertail; er korrekt besvaret, at vi andre også har oplevet og betalt dyrelæge regninger, for at få behandlet vores hunde skal du heller ikke beklikke, som en evig løgn, at du kun begiver dig rundt i den kategori i din forvirrede verden er der vist ingen der er i tvilv om, men en god side har du da, du er selvdestruktiv lige meget hvor du skriver og ytre dig ,om dine meninger og gerninger udi jagtens svære kunst, ikke mindst dit personsyn er uspiseligt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-05-10 17:37

Bettewisse hvis du virkelig er så klog,som du giver udtryk for. Hvorfor kan du så ikke holde dig til det der debatteres istædet for hele tiden kun at angribe, hvad jeg siger,skriver og gør??

Virkeligheden er jo at du ikke aner en pind om det. Det eneste du kender til mig er hvad du kan gætte dig til. Du har aldrig mødt mig. Du har aldrig talt med mig. Du har kun læst en ganske lille del af det jeg har skrevet og ud fra det mener du at vide alt - det er sku` for dumt

Hvorfor man da også kun kan spørge: Hvorfor gør du det så?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-05-10 21:03

Beklager, men det er vist på ens gerninger man bliver vægtet og vejet på ikke, det er jo det basale grundlag for os mennesker, hvad skal jeg ellers danne min mening ud fra?
Jeg kan ikke tolere dine infame personangreb på peroners privatliv og opvækst med dit sidste tilløb omkring EBB og hans liv med mange flere, din evige søgen efter noget, du kan hænge andre op på, og din totale manglende selverkendelse overfor ret og rimeligt og egne evner.
Du har en selvopfattelse som om du er guruen over alle, jeg selv incl. har jo fået at vide hvilket plan jeg futter rundt på af mesteren))).

Lad være med at tro du har det skrevne ord i din magt og jeg stikker lunten ned til de ædlere dele og lusker af, når man møder et sådant kvaj som dig.
Vi debattere vores HOBBY mand som er jagt, ikke alle dine mislykkede foreningsoplevelse som åbenlyst er selvforskyldte.
Hvad fedter du egentlig for nu, jeg har det lidt som med en gylletank med dig efterhånden, jo mere man roder i den jo mere stinker det.
God lørdag aften

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 10:53

Det skulle du sandelig havde tænkt over for meget længe siden. Helt før du loggede dig ind under et nyt navn...
Håber du lever op til din selv er kendelse ellers ved du jo at der er et flueben,der bliver sat for gælder det for mig gælder det jo også for dig selv.....

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 21:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål