/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
øh nogle som ved hvad dette er==??
Fra : steffen15
Vist : 1909 gange
100 point
Dato : 28-04-10 11:11

http://kandu.dk/Tip20878.aspx

ville lige se om der var sket noget nyt her inde så faldt jeg over denne tråd...??
kan ikke lige se at jeg har svinet et firma til=?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 28-04-10 11:18

fik dette brev fra brugeren --------------------------------------------------------------------------------
Jeg har læst dit indlæg om vores firma (www.inkpro.dk) og undre mig over at du har skrevet og ringet uden at få kontakt, da vi er på telefonerne alle hverdage mellem kl.9:00 - 16:00. og på mail kundeservice@inkpro.dk. Du er velkommen til at kontakte mig på mail lasse@inkpro.dk så jeg kan få oplyst dit ordre nr. og finde ud af hvad der er sket, så vi kan få rettet op asap. Mvh Lasse Petersen / www.inkpro.dk

tror de har fat i den forkerte..
har ingen printer lol

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-04-10 11:21

Citat
har ingen printer lol

dobbelt lol

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 28-04-10 11:26

hvis jeg finder noget jeg har skrevet om dem må i gerne skrive et link..

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 110 point
Dato : 28-04-10 11:36
Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 28-04-10 11:42

Det kan jeg godt huske nu.. (= købte blæk fra dem til min far for et år siden ca... hvor de ikke sendte vores blæk og fik det ikke levert til tiden samt fik noget blæk som ikke virket ,,

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-10 11:43

Så kan vi konstatere at inkpro er et møgfirma.

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 28-04-10 11:43

Tak for svaret DISKEN_revised.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 28-04-10 11:49

Siden er vist også lavet om
ink-pro.dk
og du bliver omstillet til en anden side
inkpro.dk

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 28-04-10 11:53

Det må man sige.. synes de er frække at oprette en bruger for en kundesag.. de burde betale penge tilbage for det blæk samt chefen brude ringe og give en undskylding for deres fejl... men deres web nørd lasse griber det an få hans smarte måder.

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 28-04-10 11:56

Jeg skal fandme nok selv bestemme om jeg sviner et firma til eller ej. Hvis jeg sviner nogle til er der grund til det.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 28-04-10 11:59

Kode
Det må man sige.. synes de er frække at oprette en bruger for en kundesag.. de burde betale penge tilbage for det blæk samt chefen brude ringe og give en undskylding for deres fejl... men deres web nørd lasse griber det an få hans smarte måder.

Det kan desværre betale sig at røvrende købere, så du DR1 igår 21:30
Og det var helt andre beløb, der tales om.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-04-10 13:44

Citat
Det må man sige.. synes de er frække at oprette en bruger for en kundesag.. de burde betale penge tilbage for det blæk samt chefen brude ringe og give en undskylding for deres fejl... men deres web nørd lasse griber det an få hans smarte måder.

Har du aldrig fået dine penge igen ?

Du burde jo skrive en bedømmelse her: http://nettjek.dk/?1397

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 28-04-10 13:48

Fik blækket over en måned efter. det var både første og sidste gang jeg gjorde det..

Men er det helt lovligt det han har gjordt med at skrive de ting om mig???

synes det virker totalt uprofessionelt.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-04-10 14:11

Du kan jo prøve sende en personlig meddelelse via kandu til itsurfer....

Desværre så jeg ikke DR1 i går som DISKEN_revised omtaler, men mon ikke det bliver genudsendt, som alt andet.

Med hensyn til dit spørgsmål om det overhovedet er lovligt, synes jeg du skal oprette en ny tråd - folk gider ikke betale point (du har godkendt spørgsmålet) så hvis du vil høre alle de kloge ord fra kandu'erne bliver du nødt til det.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 28-04-10 14:32

det var en serie igår på dr 1 http://ontv.dk/info/41272396600-californication

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-04-10 14:38

Jamen så er det jo derfor jeg ikke har set det - jeg kan som regel ikke fordrage serier.