/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
mangler bare 3000 kr
Fra : isabellSøs
Vist : 963 gange
20 point
Dato : 28-04-10 10:13

Hvor går jeg hen????
Jeg står akut og mangler 3000 kr
til min søn´s konfirmation nu på fredag
Jeg har prøvet alt
kommunen, banken, netlån osv
ingen steder er der hjælp at få
ikke en gang hos familie og venner
jeg forstår intet???? det drejer sig
jo kun om en uges lån
hvor får jeg hjælp
drengen skal jo have sin konfirmation

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 28-04-10 10:20

Du er sent ude, familien må træde til.
Hvis det kun drejer sig om en uge.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 28-04-10 10:22

Hvis du kan vise at det kun er en uge,
må din bank vise lidt god vilje, ellers skifter du bank.
Fortæl dem det alternativ.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-04-10 11:08

Hvis sagen står, som du siger, må det være fordi du har lånt så mange gange før , med fupbegrundelser og uden at betale tilbage.
Konfirmationen koster ikke noget.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-04-10 11:25

Hvis der ikke er hjælp og hente på familie og venner så ku det tyde på at de ved der bliver problemer med at få den tilbage.
Eller også er i fattige.
Og så vidt jeg ved koster det ikke noget at blive konfimeret.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 28-04-10 11:42

Lav en facebook gruppe

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-04-10 15:07

Det også noget der hedder prostution. Det vist noget med at du får penge og anden anden part får sex. Måske har du hørt om de. Det vist meget udbredt blandt folk der mangler penge.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-04-10 16:15

hvad kan du stille som sikkerhed Chek/feriekort eller lignende.

per

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-04-10 19:04

Hvis du er alenemor, skal faderen give xxx kr til konfirmation...

Har du noget personligt af værdi du kan sælge, for at skaffe 3000 Kr ? jeg tænker på smykker, musikanlæg, et møbel, en fladskærm, pc, e.lign.

- ting du kan få igen senere - konfirmationen kan ikke gøres om.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-10 20:18

Citat
konfirmationen kan ikke gøres om.

Jo da - det varer bare små 15 år

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-04-10 20:52

Citat
Det også noget der hedder prostution. Det vist noget med at du får penge og anden anden part får sex. Måske har du hørt om de. Det vist meget udbredt blandt folk der mangler penge.

Nogenlunde oversat til dansk:

Der er også noget der hedder prostitution. Det er vist noget med at du får penge og den anden part får sex. Måske har du hørt om det. Det er vist meget udbredt blandt folk der mangler penge.

Scootergris,det behøver ikke at være et handicap,med ordblindhed.Man skal bare indrømme det,over for sig selv.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-04-10 08:06

Citat
Hvor går jeg hen????
Jeg står akut og mangler 3000 kr
til min søn´s konfirmation nu på fredag
Jeg har prøvet alt
kommunen, banken, netlån osv
ingen steder er der hjælp at få
ikke en gang hos familie og venner
jeg forstår intet???? det drejer sig
jo kun om en uges lån
hvor får jeg hjælp
drengen skal jo have sin konfirmation

Der mangler nogle oplysninger i dit spørgsmål.
Nu behøver en konfirmation ikke koste noget.
Du har vist i flere år der vil komme en konfirmation.
Jeg går ud fra at de skylder din familie penge, siden de ikke vil hjælpe dig.
Kommunen har åbenbart også problemer med dig, som andre også har svaret.
Hvis du er enlig har du fået et bidrag fra sin søns far. Hvor er de penge henne?
Jo der mangler noget vi ikke må få at vide.
Havde de tænkt på det noget før, har du fået et svar på hvordan du evt. kunne tjene en del skattefrie penge.
Jeg tror ikke der er nogle der vil hjælpe dig, for at sige det lige ud.
Selv om 3000 kr ikke er mange penge tør jeg heller ikke hjælpe dig.

hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-04-10 08:07

Nå det med et citat kan jeg ikke finde ud af.

hawaii7

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 29-04-10 10:33

For mig, så virker det som om du er ude på at narre penge ud af folk

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 29-04-10 16:56

Skøre tøs. der er da ingen der er så dumme her på kandu, at de vil hjælpe dig med penge, når din egen familie ikke engang gider hjælpe dig.

vic200