/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dele kalender - Evt. på NAS-server
Fra : Marc88
Vist : 685 gange
45 point
Dato : 28-04-10 08:55

Hej alle,

Vi er en mindre virksomhed, som gerne vil have vores egen kalender (på vores outlook 2007 mail), men også en fælles kalender.

Har læst om at dele outlook-kalenderen med andre, men er det muligt at dele den med eksempelvis 4 brugere, så alle har rettigheder til at ændre i den?

Og er det muligt at have mere end én kalender i sin outlook?
Således at jeg kan køre både min private kalender, men også min delte kalender via min e-mail adresse i outlook 2007?

Er der ellers nogen der kender noget godt software, som eksempelvis bare kunne installeres på NAS-serveren. Så slipper vi for bøvl med opsætning af outlook.

Mvh Marc

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-04-10 10:42

Det nemmeste vil jo være at investere i en Exchange server.

Du kan sagtens have flere kalendere.

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 28-04-10 11:28

Jeps det er muligt at dele en kalender med 4 bruger og op efter, hvis de er i adressebogen.

Tja det kan man godt men det vil være et sikkerhed bølv at sætte op.

Der vil jeg nok anbefale at du enten får lavet en mail konto hvor kun kalenderen bliver brugt, og derfra sætte den op sådan som i vil have den, der ved er de også nemmere for jer at tilføje den til jeres egen email profil.