/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
nogen der kunne bruge et pyramide spil ?
Fra : scootergrisen
Vist : 1071 gange
10 point
Dato : 26-04-10 21:25

Jeg søger nogen der seriøst gerne vil sælgde nogle lorte produkter en en form for pyramide spil hvor du skal skaffe en masse kunder og bruge dine egne penge på at købe vare hos os.
Til gengæld lover vi guld og grønne skove.

Hvem vil være med ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-10 21:26

ok er med, vil gerne snyde den kælling der tror vi er snotdumme
og hopper på hendes svindelnr.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-04-10 21:32

Vi sælger aloe vera hudpleje produkter og vores firma hedder Forever Dead Productz.

Vores president tjene lige så meget som vores sælgere (til sammen).

I promise det er ikke pyramide spil.
Det ligner det bare og vi gør på præcis samme måde som andre pyramide spil.
Men det noget heeeeeelt andet.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-04-10 21:33

Hvis TV2 siger det er ok, så må det jo være det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-04-10 21:47

Jeg holder lav profil da jeg nok OGSÅ bliver udelukket af denne tråd

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-04-10 21:54

Ja jeg spørg da altid TV2 om det er okay før jeg jeg prøver at snyde andre.
TV2 er jo ligesom standarden indenfor OKAY her i dannemark.
LuffeA > Haha blev du også udelukket pga uvillighed til at deltage i "projektet".

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-04-10 22:18

Nogen der kan se 1/3 af denne video uden at tænke pyramide spil ?
http://video.google.com/videoplay?docid=-6085507068737963135#

Accepteret svar
Fra : Asbjørn2

Modtaget 10 point
Dato : 26-04-10 23:14

Ville egentlig skidegerne være med, men kan desværre ikke tåle aloe vera produkter. Får nemlig slem eksem af det, og senere går det over i byller og sår der klør ad helv... til. Snuser jeg til produkterne, så lukker næsen øjeblikkeligt, øjnene løber konstant, og benene spjætter helt vildt - dog mest det højre (underligt ikk' ???). Derudover får jeg krampe i stemmebåndene, så jeg kun kan hvæse, og prøver jeg at hoste, sålyder det som en fabriksfløjte i 1930'erne fredag eftermiddag kl. 17.
Ville som sagt gerne være med, men mon ikke det er bedst at kunne vise produktets ufejlbarlighed ved en selvtest, hvis man nu skulle løbe på en "tvivler" ???, for de satans tvivlere er jo alle steder til at beklikke enhver ærlig sælger.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-04-10 13:53

Tak for svaret Asbjørn2.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 27-04-10 20:32

HI-HI-HI
Selv tak, scootergris