/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Et brev.
Fra : bb1
Vist : 949 gange
200 point
Dato : 26-04-10 19:38

Jeg modtog et brev i morges.
Hele dagen har jeg gået og tænkt over om jeg skulle indvi Jer i dets indhold. Det har jeg så nu besluttet mig for at gøre, men på en sådan måde, så afsenderen bliver anonym. Da I alle jo herinde er det også, så kan I vel heller ikke have noget i mod det..

Brevet lød:
Kære Bent Ballegaard.

Det er snart længe siden vi havde vores sidste møde i din hyggelige xxxxxxxx på xxxxxxxxx. Vi blev som du husker ikke helt enig, men jeg har arbejdet videre, talt med mange og kan nu se et flertal.
Derfor vil jeg på Dansk Land og strandjagt forenings landsmøde stille forslag om, at de famøse eksklusioner bliver omstødt, naturligvis alle fire. D.L.S. kan ikke blive ved med, at være den eneste jagt lige organisation, der har foretaget eksklusioner og vi er fortsat helt enige om, at i alle tilfælde to af dem er sket på et helt usagligt grundlag.
Hvis mit forslag går igennem vil jeg endnu engang foreslå dig, at overveje igen at indtræde, som foreningens hundekoordinator.
Med venlig hilsen.
XXXXXXX XXXXX XXXX.

Jeg svarede ham:

Kære XXXXXXX XXXXX XXXX.

Tak for dit brev og tak for tilbuddet samt lykke og held med Jeres forehavende. Får du det gennemført lover jeg dig, at påskønne dette. Med hensyn til dit tilbud om igen at indtræde i Dansk Land og strandjagt forening, så er det slet ikke en mulighed, der er stadig tre personer tilbage i D.L.S. ledelse ( ikke nødvendigvis i hovedbestyrelsen ) som jeg under ingen omstændigheder vil være i stue sammen med eller blot på nogen måde sættes i forbindelse med.
Mvh.
Bent Ballegaard.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-04-10 19:58

Hvorfor skriver du ikke direkte til afsenderen, fremfor at Kandu skal belastes mit dit problem!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-04-10 20:23

...et gæt.

Mon ikke det drejer sig et par af jagt-spammerne. Heidi, Løgn-vidnet osv osv.......

...bare et skud i tågen (meget apropos).

PS Har i andre iøvrigt moret jer over reklamen for Gl Dansk. Hvor man sidder og skåler, istedet for at lege jæger!!!! Meget sigende.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-04-10 20:26

Men dejligt for dig bb. Det er da rart posthumpt at blive værdsat. Måske skulle du sluge de sure rabarber. Det er jo ikke utænkelig du selv har pisset i samme. Vi kender ikke (og vil ikke kende) årsagen til jeres bragende venskab.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-04-10 20:42

Citat
Mon ikke det drejer sig et par af jagt-spammerne. Heidi, Løgn-vidnet osv osv.......

Hallo hallo.....3773 !!!! Må jeg lige være fri..!!!

Mht Gammel Dansk, er du ikke klar over, tretisyv syvtitre, der drikkes ikke Gammel Dansk i festlige jagtlag...?? Nææææh der drikkes "En Enkelt"
Meeen selvfølgelig, nogen tror jo på reklamerne - gør du også det, 3773.?????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-04-10 20:50

Din kammerat, det såkalde "Sandhedsvidne" har i det mindste det mest misvisende nick her på kandu. Kald du på ham og få belyst "sandheden".

Reklamer er som udgangspunkt noget ævl. Derfor har vi alligevel lov til at polere vores fordomme. Og idet jæger-folket der færdes her på kandu, opfører sig ualmindeligt åndsvagt, har vi almindelige kandu'er lov til at personificere jer med de kvajpander.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-04-10 21:00

Fint stunt, som kunne være en spejerdreng værdigt. Du har skam fortjent en genoprejsning med den elegante måde du har beskrevet DLS på, måske skal du slås til ridder også af fantasifoster logen, næppe af DLS
Jeg tror ej du får smidt nogle stammedlemmer ud, med din nye lille kratluskerløgn heller ikke dem fra Humlebæk og nærliggende kystområder

Fint forsøg men komplet til

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-04-10 21:08

3773, du gætter dig til mange ting, kan jeg ligesom forstå.
Jeg har f.eks. ingen kammerater på Kandu.

Du skriver meget selvforherligende, "at vi alm Kandubrugere har lov til at kalde jægerne for kvajpander" Javel ja, noget af en udmelding fra dig.!!
De der 44 personer du har blacklistet, er det også kvajpander..?? Så, Polerer du bare videre i dine fordomme, gamle jas. Der er alligevel ingen der tager dig alvorligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-04-10 21:11

Læser du dårligt Heidi? Hvad er det jeg skriver? Hvad er det du skriver?

Du er lige så dygtig som løgnhalsen!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-04-10 21:16

Nå okay, hvis du ikke evner at læse....så bevares.....så er du jo lovlig undskyldt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-04-10 21:22

Uhadada du er et skvadderhovede af format. Men oki, du er tilgivet. Du KAN altså ikke læse! Jeg skriver: Læser du dårligt Heidi?

Du læser: At JEG ikke evner at læse!

Må jeg anbefale dig voksenuddannelse. Jeg tror de starter omkring 7. klasses niveau. Mon ikke det passe nogenlunde til dig. Mentalt kan man dog bekymre sig lidt om hvilket niveau du befinder dig på. Åbenlyst er du jo mytoman, hvilket muligvis kan pege mod dysfunktionerende social adfærd. Men der bør du nok frekventere en fagmand.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-04-10 21:23

Nå, nu må du lege alene Greve Heidi. Har ikke tid til at lege mere med dig.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-04-10 21:26

Du er jo bindegal, din nar

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-04-10 22:11

Så,så tag det nu helt roligt. Sagen er sku` alvorlig nok og brevet er skam ægte. Lige som mit svar er det.....

Det har virkelig krævet gang i roen for at tage beslutningen om at dele oplysningerne med Jer.

- men lad os nu se om "De unge løver" vinder denne gang. Jeg kunne godt håbe det ikke kun for D.L.S. fremtids skyld, men for alle Danske jægeres skyld.
Her på KanDu har vi jo oplevet HYLERNES hylerrier og det har sku` ikke været gavnligt for jagten.
Rabiate meninger er gode nok,men kun hvis de har bund i virkeligheden.

Det kræver ingen studenterhue at fremkomme med påstande eller at gætte,men at fremkomme med noget anvendeligt og konkret er straks langt svære.
Tonganeseren,Øjenvidnet,Sanhedsvidnet,Bettewisser,Provsten mfl. har forlængst vist, at de ikke evner andet end at svine folk til - derfor må de sku`for min skyld gerne være medlemmr af D. L. S.
blot jeg så kan blive fri....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-04-10 00:09

Sikke nogle spændende breve - nuuuuuuuuiiiiiiiijjjjjjjjj de var spændende!!!!!!

Nu får jeg slet ikke sovet i nat - så spændende var de!!!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-04-10 00:14

Citat
Det er snart længe siden vi havde vores sidste møde i din hyggelige xxxxxxxx på xxxxxxxxx.

Jeg er ret sikker på at der enten skal stå: " i din hyggelige pølsevogn på stranden", eller "i din hyggelige penthouse campingvogn på tunø", eller "i din hyggelige gummicelle på den lukkede afdeling".

Dog er jeg ikke sikker på hvilken en af sætningerne der er den rigtigt... Hjælp mig lige lidt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 03:57

Flash 0-poimg - man skal ikke gætte man skal vide - det er det KanDu går ud på ik´ ????????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-04-10 08:45

Citat
som jeg under ingen omstændigheder vil være i stue sammen med eller blot på nogen måde sættes i forbindelse med.

- det er garanteret gensidigt...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 08:52

Ser er ingen i hele verden, der er så klog som dig Stouenberg. Du ved alting

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 08:55

Stounberg - Det første S var et trykfejl det skulle have været et D - men for en gang skyld ville jeg lige have lov til, at være lidt klogere end dig....
Hold dig nu på måtten - ligesom de andr muslimer - eller bliver du en del af stadistikken....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 27-04-10 09:08

Kære Stouenberg.

Du får vist ingen POING i denne tråd, men fortsæt du blot dine kommentarer

Den sidste sætning:"Hold dig nu på måtten - ligesom de andr muslimer - eller bliver du en del af stadistikken...." er en hædersbevisning fra denne helt eventyrlige specialist udi det skrevne (danske sprog !!
Han risikerer at blive forfulgt af terrorister p.g.a. den med "muslimer" .....

En rigtig god dag fra
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 09:46

Så kan provsten også få lov til at føle sig forfulgt - skal en skovarbejder ikke ud og samle skrælle poser i det gode vejr?????

Provsten du er altså blacklistet fordi tråden her ikke handler om muslimer, men om flyvende tæpper og hvem var det lige der opfandt dem???

Så kom ikke her og true mig med terror - det kan man komme i fængsel for

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-04-10 09:57

Citat
Hold dig nu på måtten - ligesom de andr muslimer - eller bliver du en del af stadistikken....

- er det jysk? Eller kan manden bare ikke skrive dansk?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 10:00

Så fløj du bort på tæppet - personfnidder er u-Dansk.....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-04-10 20:13

Jeg har også engang skrevet et brev. Jeg kan bare ikke huske længere hvad der stod i det.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-05-10 06:31

Fik du det sendt - det er det vigtigste.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-05-10 14:26

Citat
Jeg har også engang skrevet et brev. Jeg kan bare ikke huske længere hvad der stod i det.
....Hmmmmm...Hvis det var det du sendte til mig, kan du da få en kopi..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-05-10 18:32

Tråden døde åbenbart, da stort set alle ævlehovederne blev blacklistet. Nu går vi nok samme vej Ans.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 10:56

3773 Det håber jeg da sandelig ikke er du syg????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-05-10 14:21

Møder du så op,til mødet hos DLS, du kan vel ikke være andet bekendt, når du har så mange lobbyister som stoler på dig, og regner med at du kan redde hele molevitten fùr das untergang. Igen ligger der et kolosalt pres på Ballegårds skuldre for fremtiden for dansk jagt, men du er jo vant til at navigere i svære farvande.
Vi ser frem til dit referart fra din succes på landsmødet.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-05-10 20:59

- Det er dog den dummeste påstand jeg nogen sinde har hørt.....
Læs mit svar på brevet. Forstå hvad brevet handler om og du har svaret......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-05-10 01:12

Jeg svarede ham:

Kære XXXXXXX XXXXX XXXX.

Tak for dit brev og tak for tilbuddet samt lykke og held med Jeres forehavende. Får du det gennemført lover jeg dig, at påskønne dette. Med hensyn til dit tilbud om igen at indtræde i Dansk Land og strandjagt forening, så er det slet ikke en mulighed, der er stadig tre personer tilbage i D.L.S. ledelse ( ikke nødvendigvis i hovedbestyrelsen ) som jeg under ingen omstændigheder vil være i stue sammen med eller blot på nogen måde sættes i forbindelse med.
Mvh.
Bent Ballegaard.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er det så svært?????????????????????????????????????????????