/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ny opvaskemaskine: Gram OMI 60-01 T
Fra : bite
Vist : 1980 gange
100 point
Dato : 26-04-10 19:32

Skal til at købe ny opvaskemaskine en Gram OMI 60-01 T, er der nogen som kender denne maskine, eller bare mærket Gram.
Har aldrig købt mærket og vil høre om det er ok ?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 26-04-10 21:04

Jeg gætter på du er et undt menneske, Gram var i mange år DET danske mærke i komfurer, køleskabe mv.

I dag vil jeg tro, det bare er en mærkat der bliver sat på maskiner, der er produceret og samlet i Tyrkiet eller andre lavtlønslande, men det gælder vist langt de fleste mærker, så det er hverken godt eller skidt

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 26-04-10 21:06

Jeg mente ikke du var et ondt menneske, men et ungt.

Hvorfor ser jeg altid sådan noget lige når jeg har trykket på send

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 26-04-10 21:07
Kommentar
Fra : bite

Dato : 26-04-10 21:36

Pyha troede lige jeg var et ondt menneske

Jeg kender godt mærket Gram, men har aldrig selv haft noget i det mærke.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-04-10 11:49

Når det gælder hårde hvidehvarer af de gængse mærker er der ingen sammenhæng mellem produktet og mærket. Flere fabrikker laver mange mærker. ofte er det det samme indhold som får forskellige mærker og varenumre efter godtbefindene.

så kan elgiganten og andre give prisgaranti. De får produktet ned en unik betegnelse og kan være sikre på at den ikke findes hos andre forhandlere.

så du skal bare se stort på om der står Gram på maskinen.