/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
PDF Editor.
Fra : k_m_s
Vist : 816 gange
200 point
Dato : 26-04-10 16:08

Jeg har nogle pdf filer jeg skal ha lavet lidt om i. (ikke noget avanceret)

Findes der noget gratis til det.

Hilsen

Kim

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-04-10 16:45

Jeg ved det ikke men check først om du overhovedet kan lave om på dem.
De kan nemlig godt være besklyttet mod ændringer med en kode.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-04-10 17:09

masser

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-04-10 17:09

pdf cute bl.a

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-04-10 17:17

bliver det ik sat reklamer på hvis man bruger pdf cute ?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 26-04-10 17:47

De fleste lukker en pdf med en kode så du ikke kan printe eller rette i dem.
Du kan evt.bruge adobe acrobat til at rette småting.
Du kan hente den ind i adobe photoshop og ændre diverse ting.
Der er mange muligheder.

hawaii7

Accepteret svar
Fra : ppk

Modtaget 200 point
Dato : 26-04-10 17:52

Hej

Jeg bruger PDFxchange Viewer den er FREE og enda på dansk

Find den her: http://www.docu-track.com/product/downloads

Har bruger den til at skrive i PDF dokumenter.............

Hilsen PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-10 17:57

Bare gem den som billede - så kan du rette al det du ønsker....

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 06-05-10 12:03

Hej !

Hvis du skal have rettet i en pdf-fil, kan du konvertere den til word med et gratis program fra http://www.anypdftools.com/

Gratis, hvis du altså ikke er et firma.

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 08-05-10 11:46

Tak for svaret ppk.

Den er da godt nok avanceret

Vil du gi lidt hjælp til at få slettet noget tekst og skrevet noget nyt, har ledt rundt i menuerne.

Når jeg vælger viskelæder, visker den ikke ud.

Når jeg indsætter tekst kommer der en rød ramme om, også når jeg har gemt.

Den virker kanon god når man har lært den at kende

På forhånd

God week end

Kim

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 08-05-10 12:46

Ha Ha Hvis alt andet glipper så læs brugsanvisningen.

Nu sletter den og jeg kan skrive nyt

MEN den sætter reklame i toppen når jeg gemmer så er den jo ikke gratis, eller har jeg bare downloaded en forkert version??????????

Hilsen

Kim

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 08-05-10 16:43

Den version jeg bruger hedder: PDFxchange viewer Version: 2.0 (Build 48.0) og det er en FREE version, og jeg får ingen reklame når jeg gemmer.

Har brugt det til at rette et PDF dokument for en som kom med et Cubansk dokument som skulle vidre sendes.

Jeg henter dokumentet ind i programmet og trykker på knappen skrivemaskine, og skriver så det direkte ind i dokumentet.

Hilsen
PPK