/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
administrator
Fra : kivi
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 26-04-10 15:14

jeg kører windows 7 men det irriterer mig at den mange gange kommer frem og siger at jeg ikke er administrtor kan man ikke en gang for alle fortælle den at det er mig er administrator

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-10 17:03

Microsoft tror at alle deres brugere er mongoler og ikke vil kunne håntere at have fuld adgang en til computer.

der er vist nok en administrator.... og en super administrator.

Prøv at følge denne guide :

http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/enable-the-hidden-administrator-account-on-windows-vista/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-04-10 20:16

Du skal gå ind i kontrol panelet og vælge Brugerkonti, hvis der er flere kontier skal du vælge den konto du vil ændre på, og så skal du vælge 'Rediger indstillingerne for Kontrol af brugerkonti. Der kan du så vælge hvor meget eller hvor lidt kontrol kontoen skal have.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-04-10 21:12

Og jeg er da enig i at man lige så godt kunne have fuld adgang. Men det er jo netop "pillefingre" der gør at vi her sidder dag ug og dag ind og forsøger at hjælpe uheldige med fejl og uheld på deres pc er.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 27-04-10 12:40

Tak for svaret scootergrisen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-04-10 13:24

Citat
Men det er jo netop "pillefingre" der gør at vi her sidder dag ug og dag ind og forsøger at hjælpe uheldige med fejl og uheld på deres pc er

Man kan vel dårligt kalde folk pillefingre fordi de gerne vil bruge deres computer.
Og jeg syns mere folk skriver om at nu kan de ikke finde ud af at bruge windows fordi de har fået en ny version også er tingene blevet lavet om.