/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Samsung (yousee boks)
Fra : jangchr
Vist : 4448 gange
100 point
Dato : 26-04-10 11:41

Jeg har en Samsung yousee boks med hardisk, men hvordan kan man overføre det man har optaget til sin PC og så converter det til feks AVI

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-10 11:46

Som du allerede har fået svar på....

Det kan man IKKE

Dermed ikke være sagt det ikke kan omgåes - men grunden er jo netop at digital kopiering ikke er tilladt...

Du kan f.eks. se det på TV og derfra "tappe" det til andet medie - så muligt er det......men IKKE direkte....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-04-10 11:51

Men der er jo et USB indgang på yousee boksen, kunne man ikke på en elle anden måde føre filerne derover på?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-04-10 11:58

- du får jo ikke noget UD fra en INDGANG... vel?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-10 11:59

Citat
du får jo ikke noget UD fra en INDGANG... vel?

Netop

Disse bokse er kopisikrede - med god grund

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-04-10 12:03

- det er forholdsvis nemt at "tappe" dem, men det er en helt anden historie...

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-04-10 12:27

Citat
det er forholdsvis nemt at "tappe" dem, men det er en helt anden historie...

Det er jo netop det jeg spørger om, ikke, så hvad med at uddele lidt af din visdom

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-04-10 12:30

- det er ulovligt jangchr, så den viden må du hente andetsteds...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-10 12:32

Selve boksen kan du IKKE tappe.....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-04-10 12:33

Citat
det er ulovligt jangchr, så den viden må du hente andetsteds...

Så kunne du jo PM mig, hvis du ikke vil fortælle det offentligt

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-04-10 12:37

Det bliver jo ikek lovligt fordi du får det som en privat besked din snothvalp

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-04-10 12:39

Citat
Det bliver jo ikek lovligt fordi du får det som en privat besked din snothvalp

Hvis du ikke har en løsning på mit spørgsmål, så luk røven, din nar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-10 13:18

Citat
Hvis du ikke har en løsning på mit spørgsmål, så luk røven, din nar

Prøv nu lige at holde en "kammertone"

Som jeg forstår af flere andre spørgsmål og svar fra din side, går du 100% ind for "ulovlig" fildeling.

Det er selvfølgelig DIN sag, men du kan ikke forklejne at andre gør dig opmærksom på du er på "galt" spor

Med hensyn til din boks, er den jo NETOP lavet sådan da det er ulovligt at kopiere fra den - alt kan omgåes - men det bliver det ikke lovligt af - og ulovligheder er forbudt på Kandu

Så du kunne da i det mindste gå lidt stille med dørene når nu du har fået svar på spørgsmålet.....

Fremover vil det jo blive et større og større problem med det "elektronik" der efterhånden skal til for at "se" TV

Men det kræver en lovændring eller nogle flere "lovbrydere"

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-04-10 14:50

Eller varier i det mindste dine fornærmelser.

Du bruger det samme stupide udtryk hver gang nogen gør dig opmærksom på, at du er en ynkelig kriminel.

Hvis du er så glad for film, så betal for dem

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-10 16:33

Pil HD ud af yousee boksen og sæt den i en ekstern usb boks,
så kan du måske hive data ud på den måde, bare et gæt

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-04-10 17:07

Citat
Hvis du er så glad for film, så betal for dem

hvem har sagt at det er en film jeg vil havde over på computeren, det er faktisk en ganske almindeligt udsendelse, idiot

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-04-10 17:10

Citat
Prøv nu lige at holde en "kammertone

Du skal sgu ikke begynde at fortælle mig hvad jeg skal i min egen tråd, det var ikke mig der begyndte med personlige tilsvininger og hvis du ikke kan se det, så skrid ud af min tråd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-10 17:26

Ja - en sådan invitation siger man jo ikke nej til

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 26-04-10 17:53

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-04-10 17:58

Velbekommen, ja jeg ved jo ikke om det virker, men man kan da prøve