/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Tjekliste/spørgeskema til hjemmside?
Fra : JubazKan
Vist : 646 gange
20 point
Dato : 26-04-10 11:28

Jeg sysnes selv at jeg er blevet godt til at designe hjemmesider, og tænker nu på at lave hjemmesider til private, firmaer, foreninger osv.

Jeg ved nogenlunde hvad en hjemmeside skal indeholde, med det kunne være en stor hjælp hvis jeg havde en tjekliste eller et spørgeskema med ud til kunderne, så jeg får alt skrevet ned hvad en hjemmeside skal indeholde.

Findes der mon et sted på nettet hvor man kan downloade en tjekliste/spørgeskema, eller er der nogen som ligger inde med et?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-04-10 11:49

Hvad med bare at spørge om hvad deres ønsker er og hvad denne skal dække?

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 26-04-10 11:51

To spørgsmål?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-04-10 12:00

- hvis du er blevet god til det, er det vel en smal sag for dig at lave en liste selv...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-04-10 12:42

god til at lave hjemmeisder ?
på 123 hjemmeside, ja

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-04-10 13:45

Hvad for nogle hjemmesider har du lavet ?
Jeg vil da gerne se dem.

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 26-04-10 14:04

Sikke nogle fine svar..

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 26-04-10 18:02

I virkeligheden er det vel ikke mange "hjemmeside firmaer" der selv laver hjemmesider herhjemme. De sender arbejdet videre til østen. Her laver man super proff. store hjemmesider for 300$ og så tager det danske firma vel 6-10.000 kr for arbejdet. Godt gået.

Så det er da fint at du selv tilbyder jobbet.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 26-04-10 18:03

prøv her, hvor du selv kan lave en tjek liste som en form, og så indsætte på din side

www.jotform.com

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 27-04-10 09:18

Citat
I virkeligheden er det vel ikke mange "hjemmeside firmaer" der selv laver hjemmesider herhjemme. De sender arbejdet videre til østen. Her laver man super proff. store hjemmesider for 300$ og så tager det danske firma vel 6-10.000 kr for arbejdet. Godt gået.

Har du nogle links til nogle af de firmaer i østen? Det lyder interessant.

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 20 point
Dato : 27-04-10 21:13

Jeg har sendt nogle til dig PM

Godkendelse af svar
Fra : JubazKan

Dato : 27-04-10 22:28

Tak for svaret tararam.