/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Se billeder på iPhone ?
Fra : jesperbkskov
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 26-04-10 06:45

Hvordan tilgår jeg mine billeder på min iPhone ?
Har lige formateret hele min com, installeret iTunes igen, mener at da jeg tidligere tilsluttede min iphone kom en boks op hvor jeg kunne tilgå billederne, men det gør der ikke mere.
Kan heller ikke finde iphone under denne computer ?
Kan heller ikke finde iphone under andre enheder på comen.
Itunes finder iphone uden problemer.

Bruger Vista.

Kan i hjælpe ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-04-10 11:31

Prøv og luk iphone programmet helt.
Tilslut din iphone.
vent lidt.
og prøv så og se om den er under denne computer.

Jeg fik en ipod med en masse musik på.
Så installerede jeg itunes og ville tilføje noget musik men itunes er åbentbart lavet på den måde at hvis man bruge en anden computer eller som dig formatere og installere på nyt så vil den ikke godtage det musik/billeder man har liggende på iforvejen så jeg blev nød til at slette alt musikken og lægge noget nyt på.

Desuden kunne jeg ikke kopier musik over på drevet i stifinder eller jo det kunne jeg godt men jeg kunne ikke se musikker på ipoden så jeg syns det noget lort hvis ipod og iphone er låst til kunne at bruge itunes.

Kommentar
Fra : jesperbkskov

Dato : 26-04-10 20:42

Nope virker ikke :/