/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Musik konverteret til MP3
Fra : olarsen
Vist : 777 gange
200 point
Dato : 25-04-10 15:59

Jeg har rippet alle mine CD'er til en NAS disk, nu vil jeg gerne have noget musik lagt over på min TOMTOM GO, men den accepterer kun MP3 filer, så hvordan konverterer jeg nu til MP3?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-04-10 16:46
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-04-10 17:19

Kan du ikke rippe dine cder igen og convertere dem til mp3 mens de rippes ?

Prøv at kig på nogle af disse programmer : http://lame.sourceforge.net/links.php#OpenSource
Jeg har ikke prøvet dem selv men måske du kan bruge dem.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 200 point
Dato : 25-04-10 17:50

http://www.koyotesoft.com/indexEn.html Her er en som jeg selv bruger. Den kan konvertere flere forskellige formater imellem.
Selv en MP3 som min E-Jay ikke vil spille, her konvertere jeg fra MP3 til MP3 igen, så er den oprettet og spille klar.
Skulle du støde på CD'er som er DRM beskyttet, og ikke vil rippes, så er der også programmer der kan klare sådanne hindringer.

Husk, der er ingen ting der er umuligt, men det kan være besværligt!

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 25-04-10 19:54

MediaPlayer i XP og Vista kan kopiere til mp3.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-04-10 20:00

Hurtigt og GRATIS
http://www.formatoz.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-10 20:36

Det er vist tiden til at komme med mit favorit program igen Super den er gratis og du kan konvertere hele bundtet på 1 gang du kan hente den og læse en beskrivelse hos Codecs.dk:
http://www.codecs.dk/?SUPER(SimplifiedUniversalPlayerEncoder-Renderer)//Audio/289

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 25-04-10 21:26

NEEEJ scootergris, det gider jeg ikke, jeg vil jo gerne vælge et udpluk af den musik jeg allerede har rippet een gang

Nu prøver jeg lige nogle af de øvrige muligheder som jeg har fået.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-10 21:28

Brug Super den er god og gratis og du kan lægge alle filer ind til konvertering på en gang

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 25-04-10 21:31

Det godt o.v.n. du burde være sælger

Hvad er kendetegnet ved en supersælger?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-10 21:37

Citat
Hvad er kendetegnet ved en supersælger?
ved ikke

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-04-10 18:46

Citat
Hvad er kendetegnet ved en supersælger?

Det er en der kan sælge en malkemaskine til en bonde med kun én KO, og så tage koen som betaling.

Han kan også sælge sand i sahara!
Eller sælge køleskabe på grønland!

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 26-04-10 21:40

Øv severino . . . du har hørt den før

Køleskabe på grønland er faktisk en vigtig ting, da vi havde vinter sidst, havde grønlænderne 14 graders varme

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-04-10 21:05

Ja Olarsen, de burde have nogle fryseskabe på Grønland, det er lige som om, at deres isterninger er ved at blive lidt bløde i kanten!

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 27-04-10 21:54

Jeg har i øvrigt afprøvet dit forslag og det ser ud til at fungere. Jeg forsøgte også at hente 'SUPER' men noget gik galt da jeg skulle registreres, og jeg gider ikke at bruge mere tid på den slags end højst nødvendigt, defor går prisen til dig severino - tak for hjælp og forslag fra andre brugere.

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 27-04-10 21:54

Tak for svaret severino.