/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
bofællesskab/havn/kbh?
Fra : jobestar
Vist : 440 gange
75 point
Dato : 25-04-10 14:23

Hej, jeg så et indslag i tv for et års tid siden, om det her lidt alternative område, hvor folk var flyttet sammen i det her havneområde.

De boede vist i skure, campingvogne osv.

der var vist stadig fiskere i området, men de levede fint sammen med de nye boheme, musikere, kunstnere osv.

og så havde de et lidt større, faldefærdigt fællesshus af en slags, hvor de havde indrettet deres eget tv-rum. (tv'et var så en trækasse hvor de stilte sig ind i og lavede sjov)

nogen der har en anelse om hvad det hed, hvorhenne osv?

jeg har googlet mig frem til noget der hedder Lorterenden i sydhavnen, men er ikke helt sikker på om det er det.

andre bud?

mvh oscar

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-04-10 15:03

Christiania ?