/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvad hedder filmudlejningssystemet?
Fra : Busken
Vist : 873 gange
200 point
Dato : 24-04-10 21:30

Hjælp, jeg sidder lige og har lyst til at bruge det nye system, som de har ovre på tanken (Go On - Nykøbing Sj.) - så jeg kan vælge filmen hjemmefra og så køre over og hente den.

Men jeg kan ikke huske, hvad systemet hedder og derfor ikke finde hjemmesiden.

De har også fået sådan en stander i butikken med en skærm i stedet for alle filmene står fremme på hylder.

Hurtig hjælp ønskes !

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 24-04-10 21:39

Hvorfor kører du ikke bare til "tanken" og finder ud af det. Du kunne jo også ringe

Men er det i stil med dette

http://www.netmag.dk/lej-film-online.html

du leder efter?

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 24-04-10 21:41

okay, kører nok bare derover, tiden er ved at rinde ud...

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 24-04-10 21:53

sendte sønnike derover, det hedder smartdvd.dk - utroligt det ikke kunne søges op via google...

Godkendelse af svar
Fra : Busken

Dato : 24-04-10 21:56

Tak for svaret ans.