/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Andejagt
Fra : Flash77
Vist : 951 gange
10 point
Dato : 24-04-10 18:09

Der er nogen der har fyldt vores sø med lokkeænder. Hvordan kan jeg kende forskel på de rigtige ænder og lokkeænderne?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 18:15

Spark dem i røven. De som skræpper op og flagrer væk er de ægte LOOOL

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-04-10 20:49

Konen til sin jægermand:
- Kan du huske sidste efterår da du var på andejagt?

Manden:
- Ja det var sørme hyggeligt

Konen:
- Ja det tror jeg gerne. En af ænderne har lige ringet og sagt at hun er gravid...

Flash77.
Nu kan du så selv vurdere, om det var lokkeanden - eller om det var den rigtige and, jægeren bollede....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 21:20

Whauuu der var een der fik et rap LOOOL

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 10 point
Dato : 25-04-10 15:07

Eller.... måske.?????

To blondiner var på andejagt og havde lånt en højt præmieret labrador til at hente ænderne.
Til aften hvor der ikke var leveret en eneste and, sad de skuffede og talte om hvad der mon var galt...

Pludselig siger den ene blondine:
- Nu ved jeg det! Jeg tror simpelthen ikke vi kaster hunden højt nok op...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-04-10 15:19

Den perfekte aften i en jægers liv:

Kl. 19.00 - Se nyhederne. "Enhedslisten og SF ude af folketinget" og "Afgiften til uøkonomiske biler nedsættes".

Kl. 19.30 - Aftensmad, 500 gr. steak m/ 1fl. Amarone.

Kl. 20.00 - Sex med 3 babes, alle med lesbiske tilbøjeligheder.

Kl. 21.00 - Se landskamp, Danmark vinder 11-0 over Spanien.

Kl. 23.00 - Massage og spabad, dertil pizza og kold øl.

Kl. 23.30 - Go' nat blow job af husholderske.

Kl. 23.35 - Ligge alene i sengen.

Kl. 02.30 - Slå en 12 sek. prut i flere tonearter, så hunden forlader rummet.

Indrømmet ... Sådan er det ikke helt hjemme hos mig ...
Men, jeg får da sommetider pizza

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-04-10 21:53

Jah, ikke dårligt. En sådan dagsorden skaber glade mænd.

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 28-04-10 17:42

Tak for svaret Heidi-Ho.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-04-10 20:57

Tak skal du ha', Flash77