/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Leje af autocamper!
Fra : Graupner
Vist : 764 gange
50 point
Dato : 24-04-10 17:57

Hej alle sammen,

Et par kammerater og jeg er i fuld gang med at planlægge en tur igen en Europa her til sommer. Vi overvejer at leje en autocamper lige over grænsen/Tyskland. Kan i anbefale nogen virksomheder? Vi overvejer også at tage et billigt fly (ex. Bacalona) og leje en der - så spare vi den mange kilometer gennem Tyskland.

Alle anbefalinger er velkommen

ha en dejlig weekend

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-10 18:03

Det er altid billigere at leje på den anden side af grænsen.

Men vær ikke nærige når de foreslår en forsikring udover den indbyggede man som regel betaler ved afhentningen, det kan blive voldsom dyrt ved større skader da egen forsikring ikke dækker i udlandet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-04-10 18:14

Hejsa.
Kan anbefale denne her.
http://www.autocamp.dk/udlejning/udlejning.html
Det er en underafdeling af denne som er et godt og solidt firma.
http://www.skandic-webshop.com/shopcontent.asp?type=Kontakt os.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-04-10 11:23

Lidt ved siden af dit spørgsmål, men noget du skal have med i dine overvejelser, hvis du ikke tidligere har prøvet at holde ferie i autocamper

Hvis du lejer den i udlandet (hvad der selvfølgelig er den største besparelse ved) må du ikke kører med den i DK.. så din egen bil skal stå hos udlejer i din ferie

Når du kommer frem, er der rigtigt mange steder hvor du ikke kan parkerer, byerne er begyndt at sætte bomme op, for at forhindre at autocamperne holder på p-pladserne om natte, men bommene er der nu også om dage, så nogle steder kan det være svært at komme til at handle ind, - eller se seværdigheder - hvis man ikke har et par cykler e.lig med

Autocamperen er perfekt til en ferie på farten, men hvis i vil ligge fast på en plads i længere tid, er den ikke altid lige smart