/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sikkerhedsopdat XP gentages.
Fra : marcussen1
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 24-04-10 17:15

Når PC'en startes kommer der en meddelse om at der er nye opdateringer klar. Jeg bruger XP. Det er en Sikkerhedsopdatering KB 969059 til XP. Det er jo godt nok, men den samme kommer hver gang PC'en har været lukket ned og bliver åbnet igen, og den er på oversigten for hver gang den bliver installeret. Det har nu gået på i ca 1 uge. Det er jo frådseri, hvordan får jeg det stoppet?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-10 17:27

Du højreklikker bare på og skjuler den...

Men hvorfor ikke installere den ?????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-10 17:33

http://www.spywarefri.dk/viden/

Rul ned til nederste tip og følg manalen for brug af Dial-a-fix, programmet hentes ved klik på navnet.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 24-04-10 17:41

LuffeA...
Jeg har ikke problemer med at installere, men lige meget hvor mange gange den bliver installeret, kommer den igen hver gang PC'en bliver startet. Og hver gang står den på oversigten over installerede opdatereinger. Altså en ny linie i oversigten hver gang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-10 17:43

Citat
Jeg har ikke problemer med at installere,

Tilsyneladende jo - ellers kom den ikke igen.....

Den bliver nok downloadet men IKKE installeret.....

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 24-04-10 17:47

Refi...
På oversigten står der tydelig og klart at opdateringen ER INSTALLERET

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-10 17:58

Brug blot det program, det er også godt hvis man har mislykkede opdateringer som hænger i systemet.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 24-04-10 18:03

Ellers må du en tur på www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-04-10 21:14

Er du sikker på at der ikke står at den ikke blev installeret?

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 25-04-10 15:33

Tak for svaret refi.
Jeg prøver at finde noget der, of hvis ikke jeg finder noget, er der ikke noget at gøre ved det, det er bare lidt irreterende.
Mvh
Niels